Pagina 1 van 1

Probleempje

Geplaatst: 10-06-2014 21:39
door Pimpmeister
Ik heb van de week de koppakking vervangen van mijn c12nz, heb de kop laten vlakken, nieuwe kop bouten en koppakking natuurlijk. Alles weer netjes in elkaar gezet en nu heb ik het volgende probleem

Hij loop hoger stationair en hij poft een beetje en het motormangegment lampje gaat aan

Iemand een idee wat dit kan zijn, ik weet het even niet meer

Distributie riem lig er goed op

Bedankt

MVG Pimpmeister

Geplaatst: 11-06-2014 07:56
door Jurgen
Motorlampje aan is uitlezen. Dit kan via de paperclip methode. Als je hier even op zoekt op dit forum dan vind je het vanzelf.

Geplaatst: 11-06-2014 18:52
door Pimpmeister
Zo heb net de Corsa Doormiddel van de paperclip methode uit gelezen en kom echt op de Code 12 Initiation of diagnosis. n/a uit waar moet ik dit gaan zoeken ergens weet iemand dat?

Alvast bedankt

mvg Joey

Geplaatst: 11-06-2014 20:23
door katurbotje
Als je alleen code 12 hebt dan wil daf zeggen dat alles goed is,
Dus dat je geen foutcodes hebt.

Geplaatst: 11-06-2014 20:33
door Pimpmeister
oke.
maar tog loopt hij niet egt lekker, loopt te hoog stationair en poft een beetje uit de uitlaat

Geplaatst: 11-06-2014 20:47
door Aapje
Timing van de riem checken, daarna de timing van de ontsteking controleren.

Geplaatst: 11-06-2014 20:52
door Pimpmeister
Oke dankje ga ik dat morgen of vrijdag eens effe controleren zodra ik meer weet laat ik het jullie weten

Bedankt voor de moeite allemaal

Greets Pimpmeister

Geplaatst: 12-06-2014 00:40
door Gonzo
Pimpmeister schreef:Zo heb net de Corsa Doormiddel van de paperclip methode uit gelezen en kom echt op de Code 12 Initiation of diagnosis. n/a uit waar moet ik dit gaan zoeken ergens weet iemand dat?

Alvast bedankt

mvg Joey
Hij laat volgens mij 3x code 12 zien, een daarna 3x een fout code, en eventueel nog een foutcode 3x, en dan weer gevolgd door 3x code 12

Zeker weten goed gekeken?

Geplaatst: 12-06-2014 11:17
door max
Kijk maar eens of je alle stekkers er goed op gestoken hebt en of je niet ergens nog een aansluiting open hebt, of een slang niet dicht is en dus valse lucht trekt.