Fijn, zo'n verplichte EMG cursus tegen het einde vh jaar :(

Lekkere onzin praat....
Bericht
Auteur
sebastiaankadettcabriogsi
Forum junkie
Berichten: 646
Lid geworden op: 12-10-2008 14:45

#11 Bericht door sebastiaankadettcabriogsi » 15-12-2011 00:20

pfff das naar.

helaas weet ik er alles van van de zomer te hard gereden.

morgen eerste curses dag,

klein licht puntje, je kan die curses (ik wel in iedergeval) 3 of 4 maanden later pas betalen. (staat wel op de info die je thuis krijgt) en dan pas bepalen ze wanneer je hem moet volgen.

ik was 20 juni het bokje en moest voor 30 september betalen. en pas in december volgen.. en laatste dag is in januari

want als ik echt een gevaar op de weg zou zijn, zou het cbr mij dus 6 maanden onverantwoord hebben laten rond rijden.

normaal kan ik hier heel slecht tegen maar die vrouw die het geeft zit er ook met een ambtenaren mentaliteit en geef toe dat er muggensifters in de politiek zitten die willen scoren op "verkeersveiligheid" en te "scoren"op dingen zoals verkeers ongevallen/doden.

ze denken kennelijk als ze de jeugd in groningen verjagen van een verlaten industrie terrein wat zich dan verplaats naar de ring groningen. dan er minder ongevallen gebeuren :S.

maar goed lotgenoot sterkte!
WWW.OPELGRUNN.FORUMUP.COM !


Corsa A1 TR C20NE Turbo
vw lupo 1.2 3L
Yamaha R1 Rossi uitgevoerd

Gonzo
Senior member
Berichten: 1340
Lid geworden op: 09-04-2010 08:30

#12 Bericht door Gonzo » 15-12-2011 14:17

sebastiaankadettcabriogsi schreef:pfff das naar.

helaas weet ik er alles van van de zomer te hard gereden.

morgen eerste curses dag,

klein licht puntje, je kan die curses (ik wel in iedergeval) 3 of 4 maanden later pas betalen. (staat wel op de info die je thuis krijgt) en dan pas bepalen ze wanneer je hem moet volgen.

ik was 20 juni het bokje en moest voor 30 september betalen. en pas in december volgen.. en laatste dag is in januari

want als ik echt een gevaar op de weg zou zijn, zou het cbr mij dus 6 maanden onverantwoord hebben laten rond rijden.

normaal kan ik hier heel slecht tegen maar die vrouw die het geeft zit er ook met een ambtenaren mentaliteit en geef toe dat er muggensifters in de politiek zitten die willen scoren op "verkeersveiligheid" en te "scoren"op dingen zoals verkeers ongevallen/doden.

ze denken kennelijk als ze de jeugd in groningen verjagen van een verlaten industrie terrein wat zich dan verplaats naar de ring groningen. dan er minder ongevallen gebeuren :S.

maar goed lotgenoot sterkte!
Dat is beter nieuws, heb ik nog even tijd om te sparen en komt m'n vakantie ook niet op het spel in januari...

maar wat een ge-eikel is dit met die politiek, ze komen gewoon een hoop centen te kort en ze gaan alles uitzuigen....

Die patsers met hun dure bakken waarbij richtingaanwijzers een optie blijken te zijn komen met dit soort dingen gewoon weg, en ondergetekende met z'n vette kleren omdat 'ie de hele dag heeft staan zwoegen krijgt 'm in z'n mik... blegh...
HB 1984 C20NE 153 pk | TR 1986 C20NET 187 pk | TR 1987 1.3NB 60 pk | HB 1987 C16SE 119 pk | TR 1984 1.2S 55 pk
Afbeelding

sebastiaankadettcabriogsi
Forum junkie
Berichten: 646
Lid geworden op: 12-10-2008 14:45

#13 Bericht door sebastiaankadettcabriogsi » 15-12-2011 18:28

even wat fijtjes,

z,n curses hoef je je niet voor te schamen, je hebt ze er bij die het mega bont gemaakt kunnen hebben, maar negen van de tien keer zijn het mensen die, al telefoneren hebben gekeerd op de weg oid. dat zijn 2 overtredingen in 1 en dan krijg je dr ook al 1..

op de curses word je niet de les gelezen, puur wat fijten over te hard rijden, waarbij word verteld mbt de remweg. en ze kwam zelf als met het fijt dat remuitrusting van een zwaardere auto beter zijn dan die van een lichtere. en dat abs alleen voorkomt dat je niet achtrste voren komt te staan en je remweg verlengt door het schokken.

toen ik vertelde dat men bij de corsa religie de remmen van zwaardere auto`s op het lichtste type auto zetten en soms met banden rijden van 200 euro per stuk. en dat de door haar vertelde reacitie tijd van 1 sec ook 0.17 kan zijn (gemeten door aparatuur van vvn) verteld ze dat ze weet dat de waarde af kunnen wijken :)

het is er best gezellig, alleen een beetje duur voor die 3 dagen.
WWW.OPELGRUNN.FORUMUP.COM !


Corsa A1 TR C20NE Turbo
vw lupo 1.2 3L
Yamaha R1 Rossi uitgevoerd

dennisjuh01
Starter
Berichten: 34
Lid geworden op: 30-06-2010 18:47

#14 Bericht door dennisjuh01 » 18-12-2011 09:59

hihi jij ook al ? :eek: ik heb al 2 cursusdagen erop zitten en moet donderdag a.s. de laatste keer heen,
jaa idd best gezellig en grappig om te horen wat andere uitvreten.
alleen je betaald wel veel inleg om aan dat theekransje te mogen meedoen :lol:
maar de cursus stelt niet veel voor geen moeilijke dingen gewoon wat praten etc.. thats all....
ik was 600 kwijt procesverbaal en 798 voor de cursus :roll: sneugeld
en was me overtreding begaan in maart en doe de cursus nu pas dus je hebt nog FF ;)
maar ik vond wel dat de sanctie's voor overtreding wel erg verschillen pff sommige die flikken erg veel en krijgen een lullige bekeuring andere reed alleen te hard en paar week rijbewijs kwijt en hoge bekeuring.... :shock: :roll:
"normale" mensen sparen miniatuur auto's, ik spaar ze op ware grote :)

Plaats reactie

Terug naar “Viva Casablanca Bar”