launch control
Moderator: freek corsa
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 11-09-2012 22:22
launch control
Wat heb ik allemaal nodig voor launch control op een c20xe
Ik wil inprinciepe alles van msd
Msd 2 step en wat moet er nog meer bij en hoe sluit je dit aan?
Mvg Johan
Ik wil inprinciepe alles van msd
Msd 2 step en wat moet er nog meer bij en hoe sluit je dit aan?
Mvg Johan
-
- Forum junkie
- Berichten: 646
- Lid geworden op: 12-10-2008 14:45
-
- Forum junkie
- Berichten: 768
- Lid geworden op: 22-01-2011 14:10
Is eigelijk zeer makkelijk, gewoon de instucties van MSD volgen en dan werkt het allemaal perfect. Met chips stel je het toerental wat je wilt begrenzen in.
Niet voor autos met een Katalysator!!!! Je verbrandt die namelijk.
Ik had het samen met een koppelingsschakelaar. Daardoor kon ik al volgas geven (in de toerenbegrenzer, geeft een machinegeweer geluid en vlammen) en moest ik bij groen alleen de koppeling laten schieten. Door die schalekaar werd je begrenzer uitgeschakelt en het begrenste toerental vrij gegeven.
Daarbij van Conrad nog een 2e kastje ertussen gebouwd zodat hij bij de volgende keer koppelen niet gelijk weer de begrenzer erin gooide.
Hoewel je zonder dat 2e kastje manier ook volgas kunt schakelen, je blijft dan op volgas en je trapt je koppelingspedaal in. Toerenbegrenzer schakelt in (ontsteking uit), je schakelt, en bij het opkomen van de koppeling schakelt je ontsteking weer in. Geeft ook een luide knal in de uitlaat en een steekvlam daar je onverbrande brandstof in de uitlaat wordt verbrand.
Echter verwacht geen wonderen, als je nu al wielspin hebt bij het wegrijden bij verhoogt toerental blijft dat. Ik reed met sper en drag-slicks daardoor ging dat erg goed.
Het is niets anders als een toerentalbegrenzer via je ontsteking.
Ook kun je met de MSD 6AL samen met RPM activators goed lachgas mee aan en uit schakelen op gewenste toerentallen.
Verder is het leuk speelgoed om mooie knallen en vlammen mee te maken
Niet voor autos met een Katalysator!!!! Je verbrandt die namelijk.
Ik had het samen met een koppelingsschakelaar. Daardoor kon ik al volgas geven (in de toerenbegrenzer, geeft een machinegeweer geluid en vlammen) en moest ik bij groen alleen de koppeling laten schieten. Door die schalekaar werd je begrenzer uitgeschakelt en het begrenste toerental vrij gegeven.
Daarbij van Conrad nog een 2e kastje ertussen gebouwd zodat hij bij de volgende keer koppelen niet gelijk weer de begrenzer erin gooide.
Hoewel je zonder dat 2e kastje manier ook volgas kunt schakelen, je blijft dan op volgas en je trapt je koppelingspedaal in. Toerenbegrenzer schakelt in (ontsteking uit), je schakelt, en bij het opkomen van de koppeling schakelt je ontsteking weer in. Geeft ook een luide knal in de uitlaat en een steekvlam daar je onverbrande brandstof in de uitlaat wordt verbrand.
Echter verwacht geen wonderen, als je nu al wielspin hebt bij het wegrijden bij verhoogt toerental blijft dat. Ik reed met sper en drag-slicks daardoor ging dat erg goed.
Het is niets anders als een toerentalbegrenzer via je ontsteking.
Ook kun je met de MSD 6AL samen met RPM activators goed lachgas mee aan en uit schakelen op gewenste toerentallen.
Verder is het leuk speelgoed om mooie knallen en vlammen mee te maken
-
- Senior member
- Berichten: 1340
- Lid geworden op: 09-04-2010 08:30
-
- Forum junkie
- Berichten: 768
- Lid geworden op: 22-01-2011 14:10
-
- Senior member
- Berichten: 1340
- Lid geworden op: 09-04-2010 08:30
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 02-01-2010 19:59
Dat met die koppelingsschakelaar en je toerenbegrenser inschakelt(onsteking uit) hoe sluit je dat dan aan?max schreef:Is eigelijk zeer makkelijk, gewoon de instucties van MSD volgen en dan werkt het allemaal perfect. Met chips stel je het toerental wat je wilt begrenzen in.
Niet voor autos met een Katalysator!!!! Je verbrandt die namelijk.
Ik had het samen met een koppelingsschakelaar. Daardoor kon ik al volgas geven (in de toerenbegrenzer, geeft een machinegeweer geluid en vlammen) en moest ik bij groen alleen de koppeling laten schieten. Door die schalekaar werd je begrenzer uitgeschakelt en het begrenste toerental vrij gegeven.
Daarbij van Conrad nog een 2e kastje ertussen gebouwd zodat hij bij de volgende keer koppelen niet gelijk weer de begrenzer erin gooide.
Hoewel je zonder dat 2e kastje manier ook volgas kunt schakelen, je blijft dan op volgas en je trapt je koppelingspedaal in. Toerenbegrenzer schakelt in (ontsteking uit), je schakelt, en bij het opkomen van de koppeling schakelt je ontsteking weer in. Geeft ook een luide knal in de uitlaat en een steekvlam daar je onverbrande brandstof in de uitlaat wordt verbrand.
Echter verwacht geen wonderen, als je nu al wielspin hebt bij het wegrijden bij verhoogt toerental blijft dat. Ik reed met sper en drag-slicks daardoor ging dat erg goed.
Het is niets anders als een toerentalbegrenzer via je ontsteking.
Ook kun je met de MSD 6AL samen met RPM activators goed lachgas mee aan en uit schakelen op gewenste toerentallen.
Verder is het leuk speelgoed om mooie knallen en vlammen mee te maken :D
Want me eindbegrenser ligt op 7000 toeren maar dan klapt hij niet meer, heel af en toe met doorschakelen maar dit is sporadisch.
Ook als ik me starttoerental hoger zet dan 4000 toeren klapt hij niet meer alleen maar geroffel. Dus hoe klapt hij dan als je een koppelingsschakelaar maakt met doorschakelen?
LEICHTBAU MOTORSPORT