Kabelboom C20XE
Moderator: freek corsa
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 174
- Lid geworden op: 08-05-2009 16:11
Kabelboom C20XE
Heb sinds enkele dagen mijn donor auto in bezit , een Astra F GSI 2.0 16V van 1992 met JAWEL een coscast kop . Foto`s van sloop zal ik zsm posten.
De auto is geheel kaal op de motorruimte na, ga ik zometeen aan beginnen
Voordat ik begin toch even een vraag, heeft iemand van jullie foto`s van de kabelboom zoals deze nodig is voor inbouw in de Corsa A3?
Maw, wat kan ik weglaten.....
Alvast bedankt,
Jack
De auto is geheel kaal op de motorruimte na, ga ik zometeen aan beginnen
Voordat ik begin toch even een vraag, heeft iemand van jullie foto`s van de kabelboom zoals deze nodig is voor inbouw in de Corsa A3?
Maw, wat kan ik weglaten.....
Alvast bedankt,
Jack
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 12-04-2009 00:10
Re: Kabelboom C20XE
Van kabelbomen heb ik niet zoveel verstand,Corsac20xe schreef: Maw, wat kan ik weglaten..... :?:
Maar wat je kan weglaten is de vectra zelf :D
-
- Forum junkie
- Berichten: 900
- Lid geworden op: 30-08-2008 18:26
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 174
- Lid geworden op: 08-05-2009 16:11
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 174
- Lid geworden op: 08-05-2009 16:11
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 174
- Lid geworden op: 08-05-2009 16:11
-
- Forum junkie
- Berichten: 900
- Lid geworden op: 30-08-2008 18:26
gsi rad is breder. is om precies te zijn net zo breed als een 2.0 kadett radiateur, enkel is ie 5 ribben minder hoog.
wat is je basis? a3 c14nz?
het enige wat je nodig hebt van de originele 1400 boom is de ronde stekker onder t dashboord kastje. (die heb je los moeten maken om de kabelboom eruit te halen) die moet je van de motorkabelboom afknippen.
van de 2.0 auto knip je de 3 stekkertjes van de autokabelboom (2x zwart, 1x groen). die aan elkaar solderen. en je hebt een ombouwboompje.
het enige wat je aan draden laat liggen in het motorruim is de lichtboom en dat kleine kabelboompje wat door je schutboord heenzit die op de startmoter en dynamo enzo zitten. die moet je weer aansluiten op de 2.0 motor
wat is je basis? a3 c14nz?
het enige wat je nodig hebt van de originele 1400 boom is de ronde stekker onder t dashboord kastje. (die heb je los moeten maken om de kabelboom eruit te halen) die moet je van de motorkabelboom afknippen.
van de 2.0 auto knip je de 3 stekkertjes van de autokabelboom (2x zwart, 1x groen). die aan elkaar solderen. en je hebt een ombouwboompje.
het enige wat je aan draden laat liggen in het motorruim is de lichtboom en dat kleine kabelboompje wat door je schutboord heenzit die op de startmoter en dynamo enzo zitten. die moet je weer aansluiten op de 2.0 motor
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 174
- Lid geworden op: 08-05-2009 16:11