GSI brandstoftank i.c.m. 2.0L pomp?

2.0 8v of de Zuid Afrikaanse Turbo versie.

Moderator: freek corsa

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Hakkie
Site Admin
Berichten: 2187
Lid geworden op: 30-08-2008 14:03

#21 Bericht door Hakkie » 16-03-2012 01:12

kaneelschep schreef:Ik hoor steeds dat als je een injectie tank hebt, dat je dan alleen de pomp moet wisselen voor een multipoint pomp en dat de tank dan verder prima is.
buddy013 schreef:dat is naar mijn weten ook zo. zo rijd ik ook. inectie tank. met inwendige pomp. dan gewoon een inwendige astra gsi pomp scoren .
Dat klopt als een bus ;)
Afbeelding

Jurgen
Senior member
Berichten: 2018
Lid geworden op: 04-11-2010 14:25

#22 Bericht door Jurgen » 16-03-2012 08:34

Dat is idd ook een mogelijkheid ;)

max
Forum junkie
Berichten: 768
Lid geworden op: 22-01-2011 14:10

#23 Bericht door max » 16-03-2012 09:45

Inderdaad, gewoon een Astra inwendige pomp (mulitpoint) of de pomp van een corsa B, alle met 1400 en 1600 16V motoren.
In de tank monteren en klaar.

Komt binnenkort ook op Corsa-novatuning te staan.

kaneelschep
Fanatieke Poster
Berichten: 77
Lid geworden op: 03-05-2011 14:42

#24 Bericht door kaneelschep » 16-03-2012 12:50

Inwendige Multipoint pomp van bijv astra F GSI kost je ook geen bal ;) Net als die corsa B pomp. Alst maar multipoint is en inwendig.
En kan je lekker de tank laten zitten.

Het was met de carb tank toch het probleem dat ie geen retourleiding heeft? En de leidingen zijn een kleinere maat ook geloof ik...

Jurgen
Senior member
Berichten: 2018
Lid geworden op: 04-11-2010 14:25

#25 Bericht door Jurgen » 16-03-2012 12:56

stimmt ;)

mischa72
Forum junkie
Berichten: 523
Lid geworden op: 23-03-2012 22:14

#26 Bericht door mischa72 » 04-04-2012 21:52

pffff, wat een info. Geweldig mannen.

Toch nog even een samenvatting om te checken of deze noob het ook begrijpt:

Ik koop een tank van een willekeurig Corsa A met injectie. Deze hebben allemaal een interne pomp, afgezien van de GSI.

Hierin hang ik een injectiepomp van een multipoint injectiemotor. Het maakt hierbij geen ruk uit of ik een 1.4 16V, 1.6 16V of groter neem, als ie maar van een multipoint blok is.
Past de nieuwe pomp zo in de tank of moeten er nog zaken aangepast worden? De vlotter hangt hier geloof ik ook meteen aan toch? Is dit signaal hetzelfde als dat van de originele tank?

Ik heb binnenkort een 2 deurs sedan, hier kan ik elke tank onder hangen die onder een hatchback heeft gehangen, toch?

Groeten,
Mischa

Plaats reactie

Terug naar “c20ne-20seh-c20get”