Pagina 3 van 3

Geplaatst: 16-03-2012 01:12
door Hakkie
kaneelschep schreef:Ik hoor steeds dat als je een injectie tank hebt, dat je dan alleen de pomp moet wisselen voor een multipoint pomp en dat de tank dan verder prima is.
buddy013 schreef:dat is naar mijn weten ook zo. zo rijd ik ook. inectie tank. met inwendige pomp. dan gewoon een inwendige astra gsi pomp scoren .
Dat klopt als een bus ;)

Geplaatst: 16-03-2012 08:34
door Jurgen
Dat is idd ook een mogelijkheid ;)

Geplaatst: 16-03-2012 09:45
door max
Inderdaad, gewoon een Astra inwendige pomp (mulitpoint) of de pomp van een corsa B, alle met 1400 en 1600 16V motoren.
In de tank monteren en klaar.

Komt binnenkort ook op Corsa-novatuning te staan.

Geplaatst: 16-03-2012 12:50
door kaneelschep
Inwendige Multipoint pomp van bijv astra F GSI kost je ook geen bal ;) Net als die corsa B pomp. Alst maar multipoint is en inwendig.
En kan je lekker de tank laten zitten.

Het was met de carb tank toch het probleem dat ie geen retourleiding heeft? En de leidingen zijn een kleinere maat ook geloof ik...

Geplaatst: 16-03-2012 12:56
door Jurgen
stimmt ;)

Geplaatst: 04-04-2012 21:52
door mischa72
pffff, wat een info. Geweldig mannen.

Toch nog even een samenvatting om te checken of deze noob het ook begrijpt:

Ik koop een tank van een willekeurig Corsa A met injectie. Deze hebben allemaal een interne pomp, afgezien van de GSI.

Hierin hang ik een injectiepomp van een multipoint injectiemotor. Het maakt hierbij geen ruk uit of ik een 1.4 16V, 1.6 16V of groter neem, als ie maar van een multipoint blok is.
Past de nieuwe pomp zo in de tank of moeten er nog zaken aangepast worden? De vlotter hangt hier geloof ik ook meteen aan toch? Is dit signaal hetzelfde als dat van de originele tank?

Ik heb binnenkort een 2 deurs sedan, hier kan ik elke tank onder hangen die onder een hatchback heeft gehangen, toch?

Groeten,
Mischa