Pagina 1 van 1

20 SEH onderblok + 18E cilinderkop

Geplaatst: 11-08-2011 10:58
door wildefifi
Wat zou de grootste vermogenswinst opleveren?, een Seh met originele cilinderkop( die gevlakt, geflowed en andere nokkenas) of een 18 E kop erop (heb ik liggen), omdat ik gehoord heb dat dit aanzienlijk meer vermogen oplevert.

& indien jullie zeggen dat ik moet kiezen voor die originele cilinderkop. Waar kan ik dit laten doen?

Mvg,

Vincent

Geplaatst: 11-08-2011 12:34
door CORSA2L16VALVE
je kan Custum import arts is proberen. zit in herentals. Doen voornamelijk skylines. maar is ook begonnen met Opels. Omdat deze qua opbouw hetzelfde zijn als de Nissan blokken.

Voor een 3.0 skyline motor te bouwen gebruiken ze zelf een opel onderblok (holden)

Geplaatst: 11-08-2011 13:56
door wildefifi
CORSA2L16VALVE schreef:je kan Custum import arts is proberen. zit in herentals. Doen voornamelijk skylines. maar is ook begonnen met Opels. Omdat deze qua opbouw hetzelfde zijn als de Nissan blokken.

Voor een 3.0 skyline motor te bouwen gebruiken ze zelf een opel onderblok (holden)
Bedankt voor de tip, kzal eens prijsvraag doen

Geplaatst: 11-08-2011 23:53
door CORSA2L16VALVE
wildefifi schreef:
CORSA2L16VALVE schreef:je kan Custum import arts is proberen. zit in herentals. Doen voornamelijk skylines. maar is ook begonnen met Opels. Omdat deze qua opbouw hetzelfde zijn als de Nissan blokken.

Voor een 3.0 skyline motor te bouwen gebruiken ze zelf een opel onderblok (holden)
Bedankt voor de tip, kzal eens prijsvraag doen
zeg ma dat de Corsaracer u gestuurd heeft

Geplaatst: 24-03-2012 23:04
door mischa72
Een wat ouder topic, maar goed.

Ben je er al verder mee? Ik denk niet dat het iets gaat worden zo. Je kunt beter de SEH kop nemen met de 18E nokkenas. Met de 18E kop krijg je een veel te hoge compressie en heb je een klopsensor nodig.

Groeten,
Mischa