Pagina 2 van 2

Geplaatst: 27-08-2014 11:10
door fat ass corsa johan
Als de anwb gemeten heeft dat er. Geen massa puls naar je verstuiver komt dan laat de ecu het na die puls te geven ja .
In sommige gevallen wordt het onstekingssignaal ook gebruikt als pulsgever ( als ik me niet vergis )voor de ecu.dit gebeurd dan door de ontstekings module .
Je hebt wel een vonk schrijf je dus de mudole zal werken maar is de signaal kabel van de module naar de ecu dan wel in orde ?
Als je straks gaat meten is dat miss een optie om even mee te nemen tijdens het meten .
En als dat allemaal goed is denk ik eerder richting ecu eerlijk gezegd .
Wel al alle contacten op eceu en stekker nagekeken ?

gr johan

Geplaatst: 27-08-2014 14:16
door vluggejaapie
Contacten nagekeken ja en de ecu is al verwisseld...

Alleen een c20ne heeft geen hallgever toch op de nokkenas/distri? c20ne doet alles met krukassensor? Vonk heb ik wel, en er zit maar 1 stekker (uit mn hoofd 2 polen) op de bobine (type: WE)

Geplaatst: 27-08-2014 15:50
door fat ass corsa johan
Dan kun je volgens mij alleen een draadbreuk/ slecht contact hebben , heb je het hele masse traject al doorgemeten vanaf injector naar ecu ?

Gr johan

Geplaatst: 27-08-2014 17:13
door Aapje
Ik herinner mij een probleem bij 20E motoren in manta b's, dat als de constante voeding naar de ECU slecht is dat daar de injectoren ook niet functioneren willen.