E16SE vragen

Gewoon zoals het hoort... lekker orgineel.
Bericht
Auteur
stef
Fanatieke Poster
Berichten: 177
Lid geworden op: 03-08-2011 17:20

#11 Bericht door stef » 25-02-2013 18:33

je injectors eens ultrasoon laten testen en reinigen bij van tilborg in rosendaal . kost voor 1 injector 18€ +- dan weet je drekt dat ze goed zijn en ze zijn dan getest en terug beter gemaakt .

vluggejaapie
Fanatieke Poster
Berichten: 312
Lid geworden op: 24-09-2010 19:54

#12 Bericht door vluggejaapie » 25-02-2013 21:04

stef, dat wil ik sowieso laten doen, maar dan liever met een setje injectoren die alle 4 hetzelfde zijn.... nu heb ik niet eens 4 dezelfde, dat is al waardeloos van zichzelf. tnx voor de tip van het bedrijf, ik kijk ook even of er iets dichter wat in de buurt zit.
opel

vluggejaapie
Fanatieke Poster
Berichten: 312
Lid geworden op: 24-09-2010 19:54

#13 Bericht door vluggejaapie » 28-02-2013 21:22

iemand die een setje e16se, c16se, x16xe injectoren heeft liggen?
20NE ga ik niet aan beginnen, ik heb het oude type e16se met luchtweger en zonder lambda, dus 20cc verschil komt nooit goed.. Daarbij komt nog eens dat ik voor eind maart APK moet, en dus een fatsoenlijke CO meting moet hebben.
opel

stef
Fanatieke Poster
Berichten: 177
Lid geworden op: 03-08-2011 17:20

#14 Bericht door stef » 01-03-2013 17:27

heb wel setje liggen maar die doe ik niet weg sorry van een 2 L kan geen kwaad hoor eens af laten stellen op een testbankje dat je lucht naft verhouding goed is en rijden maar :)

vluggejaapie
Fanatieke Poster
Berichten: 312
Lid geworden op: 24-09-2010 19:54

#15 Bericht door vluggejaapie » 01-03-2013 18:14

Kn dat dan? Het is een type 1 e16se zonder lambda zonder lmm. Maar met luchtweger en injectoren op tijd. Daar valt toch niet zo veel aan te stellen?
opel

stef
Fanatieke Poster
Berichten: 177
Lid geworden op: 03-08-2011 17:20

#16 Bericht door stef » 02-03-2013 17:25

kan zeker maar moet je een andere luchtmassameter hebben van een 1.8 en dan is het geen probleem jah drukregelaar tussen plaatsen ,mischien wel wat veel werk

vluggejaapie
Fanatieke Poster
Berichten: 312
Lid geworden op: 24-09-2010 19:54

#17 Bericht door vluggejaapie » 02-03-2013 19:23

Aha wel interessant op zich. Maar nu gaat het me alleen even om de functionaliteit. Het blokkie loopt verders als een tiet.
opel

Robb
Senior member
Berichten: 1009
Lid geworden op: 30-12-2010 17:58

#18 Bericht door Robb » 21-03-2013 01:08

http://www.ebay.de/itm/Race-Chip-Corsa- ... 460d9fa0d0

Wel voor een C16SEI maar waar moet je zo'n ding dan plaatsen :D?
Home made:
'92 Corsa GSI C16SEI

Daily:
'06 BMW 330i E90

Sold:
'88 Corsa GSI E16SE
'92 Corsa GSI C16SE
'92 Corsa GSI C16SEI (Origineel!)
'06 BMW 318 E90

stef
Fanatieke Poster
Berichten: 177
Lid geworden op: 03-08-2011 17:20

#19 Bericht door stef » 21-03-2013 17:45

Robb schreef:http://www.ebay.de/itm/Race-Chip-Corsa- ... 460d9fa0d0

Wel voor een C16SEI maar waar moet je zo'n ding dan plaatsen :D?
irmischer heeft nog een computer apart dat heeft een gewoone gsi niet :)

Robb
Senior member
Berichten: 1009
Lid geworden op: 30-12-2010 17:58

#20 Bericht door Robb » 22-03-2013 08:43

stef schreef:
Robb schreef:http://www.ebay.de/itm/Race-Chip-Corsa- ... 460d9fa0d0

Wel voor een C16SEI maar waar moet je zo'n ding dan plaatsen :D?
irmischer heeft nog een computer apart dat heeft een gewoone gsi niet :)
ik heb een computer maar na mijn weten niks aparts :P ik heb namelijk een C16SEI :P
Home made:
'92 Corsa GSI C16SEI

Daily:
'06 BMW 330i E90

Sold:
'88 Corsa GSI E16SE
'92 Corsa GSI C16SE
'92 Corsa GSI C16SEI (Origineel!)
'06 BMW 318 E90

Plaats reactie

Terug naar “Standaard motoren”