hellup!!!!!

Gewoon zoals het hoort... lekker orgineel.
Bericht
Auteur
bromgabber
Senior member
Berichten: 1249
Lid geworden op: 08-12-2009 17:57

#1 Bericht door bromgabber » 16-08-2015 19:56

Stappenmotor/stationair stelmotor, is die ook aangesloten en werkend?

hanskadett
Forum junkie
Berichten: 710
Lid geworden op: 20-03-2010 18:04

#2 Bericht door hanskadett » 16-08-2015 20:14

Dat heeft mijn carb niet...
ride it like you stole it

bromgabber
Senior member
Berichten: 1249
Lid geworden op: 08-12-2009 17:57

#3 Bericht door bromgabber » 16-08-2015 20:21

Oh verkeerd begrepen..
Carburateur is goed werkend van het andere blok afgegaan? Vloeibare pakking gebruikt bij montage?

hanskadett
Forum junkie
Berichten: 710
Lid geworden op: 20-03-2010 18:04

#4 Bericht door hanskadett » 16-08-2015 20:25

Bij het oude blok.liep alles perfect.
Heb de carb niet van het spruitstuk gehaald gehad maar spruitstuk en carb in 1 geheel gedemonteerd en weer gemonteerd.
ride it like you stole it

max
Forum junkie
Berichten: 768
Lid geworden op: 22-01-2011 14:10

#5 Bericht door max » 16-08-2015 22:17

De vorm van het spruitstukkanalen van een 12st en die van een 12nz zijn kompleet anders. 12st D vorm, 12nz 4kant. Qua stroming ist dat een probleem, leg de inlaatspruitstuk pakkingen maar eens op elkaar dan zie je het verschil duidelijk.

Gebruikersavatar
Aapje
Moderator
Berichten: 2819
Lid geworden op: 26-05-2009 13:09

#6 Bericht door Aapje » 17-08-2015 01:15

Naast wat max zegt... Verzuipt ie niet gewoon? Compressie van een 12ST is iets groter dan die van een c12nz...
Corsa A Luxus Hatch '84 X16XE
Corsa A Luxus TR '85 16SE
Corsa A GSI '88 E16SE
Astra G 3deurs '00 LPG3 X16SZR

hanskadett
Forum junkie
Berichten: 710
Lid geworden op: 20-03-2010 18:04

#7 Bericht door hanskadett » 17-08-2015 04:56

Klinkt gek maar heb meer het idee dat hij juist te weinig krijgt.
Want met een beetje choke erop is het prima
ride it like you stole it

hanskadett
Forum junkie
Berichten: 710
Lid geworden op: 20-03-2010 18:04

#8 Bericht door hanskadett » 03-10-2015 13:02

Zo ff een update...
Had op een gegeven moment de wagen aan de praat.
Enige was hij liep zeeeeeeer beroerd stationeer.
Als je gas gaf was er niks loos.
Uiteindelijk lag dit aan de inlaatpakking.
Nu heb ik een andere geplaatst nu ik eindelijk weer eens tijd had maar wat denk je nu geeft hij geen enkel teken van leven meer.
Ik ben eerlijk gezegd radeloos en weet het totaal niet meer.
Mocht er iemand die er meer van weet eens in de buurt van weert zijn en de tr een handje wil helpen hoor ik het graag.
Want ik ben inmiddels op het punt belandt dat ik een net bod zou willen overwegen.
Dus heren geeft allen een idee aub want ik weet het niet meer
ride it like you stole it

Gebruikersavatar
Aapje
Moderator
Berichten: 2819
Lid geworden op: 26-05-2009 13:09

#9 Bericht door Aapje » 03-10-2015 22:07

't is dat ik nooit in Weert kom... want ik kan mij nie voorstellen dat er veel aan de hand is.

WhatsApp anders maarés overdag als je tijd heb om eraan te sleutelen :) Denk ik effekes mee met je :)

Heb je een heldere brandstoffilter in de aanvoerlijn? Dan kan je zien namelijk of de pomp brandstoftrekt.

Want eh.... hoe heb je nou je blok opgebouwd? C12NZ blok erin? Of alleen het onderblok?

Want de C12NZ heeft geen nokje voor de brandstofpomp in het nokkenas.
Corsa A Luxus Hatch '84 X16XE
Corsa A Luxus TR '85 16SE
Corsa A GSI '88 E16SE
Astra G 3deurs '00 LPG3 X16SZR

hanskadett
Forum junkie
Berichten: 710
Lid geworden op: 20-03-2010 18:04

#10 Bericht door hanskadett » 03-10-2015 22:26

Ga morgen aan de slag kerel alvast thx voor je whatsapp
ride it like you stole it

Plaats reactie

Terug naar “Standaard motoren”