Diverse vragen onderstel/remmen gerelateerd (c20xe ombouw)

Alles onder de auto.
Bericht
Auteur
RST-Corsa
Fanatieke Poster
Berichten: 95
Lid geworden op: 04-07-2016 12:57

#21 Bericht door RST-Corsa » 08-12-2016 12:42

Bij mij doet hij het ook :D

Maar heb het even doorgelezen, maar even kort samengevat, de stab stang heeft vooral effect op de body roll e.d., denk dat de trekstangen dus niet heel veel uitmaken.

Laat mij met de laatste praktische vraag, omdat de trekstangen 3mm dunner zijn als van een gsi, passen de beugeltjes voor de stab stang hier dan omheen, of beter gezegd, zullen ze los liggen en zal ik dit dan moeten opvullen?

Gebruikersavatar
Aapje
Moderator
Berichten: 2819
Lid geworden op: 26-05-2009 13:09

#22 Bericht door Aapje » 08-12-2016 14:06

RST-Corsa schreef:Bij mij doet hij het ook :D

Maar heb het even doorgelezen, maar even kort samengevat, de stab stang heeft vooral effect op de body roll e.d., denk dat de trekstangen dus niet heel veel uitmaken.

Laat mij met de laatste praktische vraag, omdat de trekstangen 3mm dunner zijn als van een gsi, passen de beugeltjes voor de stab stang hier dan omheen, of beter gezegd, zullen ze los liggen en zal ik dit dan moeten opvullen?
De beugels bestaan uit twee delen, dus bovenste deel van de ori-soort trekstang pakken en de onderste van de gsi stabistang. Let wel effe op als je ooit trekstangen wisselt, uitlijning raak je kwijt bij het demonteren.
Corsa A Luxus Hatch '84 X16XE
Corsa A Luxus TR '85 16SE
Corsa A GSI '88 E16SE
Astra G 3deurs '00 LPG3 X16SZR

RST-Corsa
Fanatieke Poster
Berichten: 95
Lid geworden op: 04-07-2016 12:57

#23 Bericht door RST-Corsa » 09-12-2016 12:35

Oke bedankt, nou dan ga ik opzoek naar een paar beugeltjes voor dunne trekstangen!
Ja dat dacht ik al, omdat ze kunnen schuiven op de bouten op de draagarm zeker?

Plaats reactie

Terug naar “Wielen-remmen-uitlaat-ophanging”