voorstellen.

Welkom op het Corsa A forum! Stel je eerst even voor! Het liefste met je foto! Veel post en forum plezier!
Plaats reactie
Bericht
Auteur
liveandlearn
Berichten: 2
Lid geworden op: 07-09-2016 16:51

voorstellen.

#1 Bericht door liveandlearn » 07-09-2016 17:42

Hoi ben Mark,

ben eerlijk gezegd sinds een jaar of wat geen forums meer gaan gebruiken dus zal niet rete actief zijn denk. Maar hier gaat ie.

Heb afgelopen januari een corsa A3 gekocht van een oude man. ik ben 3e eigenaar. De 2e eigenaar vertelde mij dat ze de auto ooit hebben willen stelen. het was een oude man en sinds zijn vrouw was overleden had hij eigenlijk geen behoefte meer aan de auto.

Tijd later met de auto aan de gang gegaan. Wilde voor een rally look gaan. had de achterbank en alles eruit. nu blijkt onder de achterbank al het staal open gescheurd om denk ik bij de brandstof te komen dus toch maar RDW rapport op gevraagd. Blijkt dat ze niet de auto hebben willen stelen maar dat deze 3 weken gestolen is geweest. Dat in de tijd van de eerste eigenaar dus de verkoper is daarmee ook opgelicht.

Later ook nog eens een overkokende koeltankje gehad wat mijn bobine sloopte. Ook hier nog naar gekeken. Koelvloeistof een eraf gegaald. blijkt er iemand zo slim te zijn geweest de auto te vullen met ruitenspoeiervloeistof ipv koelvloeistof. Dusja pakking er ook nog eens uit.

Flinke domper. heb alles maar terug gebouwd en besloten dat deze A mijn daily moest worden. Vooral nadat ik in eind Mei een Corsa B met wide bodykit gekocht heb. dit specifieke model wide body zijn er maar 3 van in Nederland op moment (voor zo ver bekend). Dus word de wide body mijn project auto.

Nu heb ik ondertussen al 2x op vkmag gestaan met de A. Half project. heb nog een monster bumper op gezeten. Maarja nu had ik 3 weken vakantie dus eerst de auto door de apk gehaald en vervolgens de kas maar eens een kleurtje gegeven. helaas donderdag door me rug dus de auto niet helemaal af gekregen maarja alles op zijn tijd dan maar.

Heb sinds de aankoop
- Koplampen vervangen voor bijna hagelnieuwe valeos.
- Knippers aangepast zodat ik witte knipperlamper heb ipv oranje.
- Clean achterklep met GT spoiler erop.
- Motorkap vervangen voor een A1/A2 motorkap met happers
- Gril vervangen voor een HEEL exemplaar
- koplampen voorzien van Bi-Xenon
- Stalen velgen vervangen voor setje GSI.
- Tellerbak vervangen voor een TR tellerbak met toerenteller en witte banden op de platen.
- Dashboard vervangen voor eentje dit minder beschadigd is. (origineel was intern kei krom doordat de radio er ooit met geweld uit gesloopt is.
- Originele rubbere band verwijderd inc alle logo's en plakresten
- Auto aan het spuiten naar het Opel corsa GT kleuren schema geïnspireerd. (Geel boven zwarte band onder)
- Achterlichten gesmoked
- Kleine aanhanger gekocht retro dingetje. moet nog opgeknapt worden komt tzt voor vast erachter.
- Sportstuur erin. Alleen heb ff origineel erin omdat de claxon van het sportstuur kaduuk is
- Claxon vervangen voor 3 hoornige

Wat nog te doen.
- spuitwerk afmaken.
- zijramen zwart plastidippen
- achterruit 3% zwarte raamblindering in zetten
- Kabelboom vervangen voor een full option kabelboom (heb ik al)
- Naaf vd aanhanger laten afdraaien van 56,4 naar 56,1
- Aanhanger verven in zelfde kleurenschema als auto.
- Iets van mistlampen er op bouwen
- Motor gaat het een keer begeven. Motor vervangen voor een andere tzt
- Moet voor volgend naar de veerschotels vervangen.
- wielranden strak maken.
- Zou graag een gsi tellerbak erin willen ( of in ieder geval een oliedruk meter en volt meter in her dash )
- Misschien interieur delen spuiten.
- Hemel vervangen (zwart)
- Interieur zou ik graag een ander erin zetten

Veel meer doe ik er niet aan.

vragen stel ze maar.

frisomaas
Moderator
Berichten: 2341
Lid geworden op: 30-03-2009 19:18

#2 Bericht door frisomaas » 07-09-2016 23:09

Welkom.

Gr. Friso
Corsa A bj 30 juni 1983 met 2,2 16v tb's kms sper 231pk en 272nm (verkocht)
BMW E28 M535i vrij programmeerbaar sisteem, turbo, 3" rvs uitlaat, sport handbak, sportkoppeling, sperdiff, en breedset BBS RC
BMW E21 315 safari beige.

LeonStr
Site Admin
Berichten: 3259
Lid geworden op: 25-05-2010 22:44

#3 Bericht door LeonStr » 08-09-2016 07:33

Welkom Mark, toch maar aangemeld :lol:
Corsa A1 '87 (3L V6) Project

Had:
Corsa A2 '88 (1.4i)
Corsa A2 '88 (1.3NB)
Corsa A1 '86 Sedan (1.2LS)
Corsa A1 '86 (1.0LS»1.4i)
Corsa A1 '85
Corsa A1 '83 Airride
Corsa A1 '83 (c20ne op dellortho's) Luxus

Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”