zoals gonzo al zegt.
maar dan met een extra bobine, die op het moment dat je voor bij de motor je onsteking uitschakeld, de bougie achter in je demper laat vonken
simpel as that.
uitlaat moet wel leeg zijn, anders blijf de on verbtrande brabdstof in de kat of middendemper hangen en verdampt daar.
weet niet of je tim z'n corsa nog kan herrineren?? die blauwe ja
Vlammenwerper
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 61
- Lid geworden op: 08-03-2010 20:08
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 301
- Lid geworden op: 28-05-2010 13:03
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 61
- Lid geworden op: 08-03-2010 20:08
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 265
- Lid geworden op: 11-01-2010 08:47
Je weet toch wel wat een Tazer is? Zo'n ding wat de amerikaanse politie gebruikt om mensen met schokken tegen de vloer te werken.Junior schreef:Kijk das ook wel interresant, heb je toevallig ook n idee hoe ik da tazer circuit kan maken??McKaamos schreef:Gewoon een fles butaangas (aansteker gas) en die met een hittebestendige leiding naar een koper/messing inlaatnippeltje ergens bij het einde van de uitlaat zetten.
Bougie er achter met een tazer circuit er aan (het moet blijven pulsen ;) )
Gasfles indrukken, tazer inschakelen: WOESH!
Lijkt mij het simpelste om te doen.
http://www.youtube.com/watch?v=bRyCT4m7nUE
^^zoiets als dat ;)
Elektrische vliegenmepper, produceert stroom pulsjes.
Met twee normale batterijen waarschijnlijk net niet voldoende, maar als je de weerstand tussen de twee polen uit haalt en het ding voed met 9 of 12 volt, dan vliegen de vonken wel heen en weer.
En kleine vonkjes zijn ruim voldoende om butaangas te ontsteken (kijk maar naar elektrische aanstekers)
Opel Corsa A3 1.4i Sedan C14NZ '91 - Roest in vrede... :'(
Opel Calibra 2.0i 8v Coupé C20NE '94
Opel Calibra 2.0i 8v Coupé C20NE '94