Is het normaal wanneer je motor warm is het schakelen wat zwaarder gaat?
Moet er iets gesmeerd worden en waar doe ik dat?
1.0 S uit 86, vierbak.
Schakelen
-
- Moderator
- Berichten: 6377
- Lid geworden op: 30-08-2008 17:09
-
- Moderator
- Berichten: 6377
- Lid geworden op: 30-08-2008 17:09
Bijvullen kan aan de bovenkant, daar zit een ontluchtingsnippel op de schakeltoren die eruit gedraaid kan worden.
Maar je vroeg waar je het niveau kunt controleren.
Dat kan naast het differentieel, daar zit een plug met een 13mm zeskant.
Als je de plug eruit draait dan zou er iets olie uit moeten stromen.
Als dit niet gebeurd dan kun je via de ontluchtingsnippel aan de bovenkant bijvullen tot de olie uit het gat naast het differentieel stroomt.
Dan kan de plug naast het differentieel er weer in gedraaid worden.
Maar je vroeg waar je het niveau kunt controleren.
Dat kan naast het differentieel, daar zit een plug met een 13mm zeskant.
Als je de plug eruit draait dan zou er iets olie uit moeten stromen.
Als dit niet gebeurd dan kun je via de ontluchtingsnippel aan de bovenkant bijvullen tot de olie uit het gat naast het differentieel stroomt.
Dan kan de plug naast het differentieel er weer in gedraaid worden.
\____
/__|__\__
|(o)___(o)\
Corsa A1 1985 Zwart C20XE 155 pk
Corsa A1 1984 C20NET 280 pk
Corsa A1 1986 C20LET 440pk 550Nm
Corsa B GSi 1996 C20?? Projekt
Audi S3 8L 1.8T APY 300pk Daily
VW T4 MV2 2.5 TDI AHY 186pk
/__|__\__
|(o)___(o)\
Corsa A1 1985 Zwart C20XE 155 pk
Corsa A1 1984 C20NET 280 pk
Corsa A1 1986 C20LET 440pk 550Nm
Corsa B GSi 1996 C20?? Projekt
Audi S3 8L 1.8T APY 300pk Daily
VW T4 MV2 2.5 TDI AHY 186pk