Sprinten @ BITBURG

Post hier alles over sprinten en wat daarmee te maken heeft. Je sprintfilmpjes! Vermeld even tegen wie je sprintte! Of welke tijd je neerzette.


Bericht
Auteur
corsaboy
Starter
Berichten: 25
Lid geworden op: 22-03-2010 21:25

#21 Bericht door corsaboy » 22-03-2010 22:29

corsa16v schreef:Nee die regels in NL zijn lekker geregeld. Sommige dingen zijn zo krom als een hoepel.

Op bitburg is de meeste kans op knallen en normaal terug rijden, goede baan, vaak goed weer. Daar heb ik het echte werk zien gebeuren.
Verklaar je nader..
Ben benieuwd..

corsaboy
Starter
Berichten: 25
Lid geworden op: 22-03-2010 21:25

#22 Bericht door corsaboy » 22-03-2010 22:30

Op bittburg zijn wel degelijk regels.
Ook die van mij werd toen wel redelijk nagekeken.

Maar dat komt omdat er een lachgas fles aanwezig is..
Daar worden ze in duitsland altijd zenuwachtig van

CORSA2L16VALVE
Forum junkie
Berichten: 531
Lid geworden op: 16-02-2010 22:59

#23 Bericht door CORSA2L16VALVE » 23-03-2010 17:00

corsaboy schreef:Op bittburg zijn wel degelijk regels.
Ook die van mij werd toen wel redelijk nagekeken.

Maar dat komt omdat er een lachgas fles aanwezig is..
Daar worden ze in duitsland altijd zenuwachtig van


ahaaaaa daarom.

maar de rest voor mij werd ook wel redelijk gekeurd zalle

en welkom hier he corsaboy

corsaboy
Starter
Berichten: 25
Lid geworden op: 22-03-2010 21:25

#24 Bericht door corsaboy » 23-03-2010 19:45

:D

Kom je dit jaar ook bij de dhra rijden??
Want daar hebben we ook de regels voor NOS verscherpt..

corsa16v
Fanatieke Poster
Berichten: 428
Lid geworden op: 02-01-2010 19:59

#25 Bericht door corsa16v » 25-03-2010 19:21

Het lijkt me totaal zinloos om hier precies dezelfde discussies te gaan voeren als op het opelforum. Jij bent bij DHRA keurmeester, ik ben iemand die al jaren bij dit soort evenementen kom, alleen voor het sprinten dan. Ook toen ik niet mijn rijbewijs had, en dingen zijn wel beter geregeld maar ik kan talloze incidenten opnoemen. Zouden ze zich niet herhalen en bij incidenten blijven zou je mij er niet over horen.

Je zal zeker als keurmeester bij DHRA altijd jou kant van je verhaal blijven verdedigen, en het door jou ogen zien net zoals ik dat ook doe door mijn ogen. Ik vind het soms jammer dat ik in sommige gevallen niet heel de dag met een camera op me hoofd loop zodat je ze door mijn ogen zou zien en ik weet zeker dat je dan zou zien dat sommige dingen krom zijn. We blijven allemaal mensen en dat snap ik ook, maar regels zijn regels en daar word mee gesjoemeld tenminste vorig jaar wel. Maargoed jullie hebben de regels aangescherpt dus het zal zeker goedkomen. Ik ben niet de enige die er zo over denkt de meeste vaste jongens hebben vaak irritaties een klein voorbeeldje, SCHRIJF je snel van tevoren in voor de sprintrace dan hoef je niet zolang te wachten tijdens het inschrijven omdat we veel gegevens al hebben. Ik kan het me nog herrineren als de dag van gister je kon gewoon achteraan sluiten en ik zag een hele hoop scheve gezichten. Er werden later wel meer keurmeester ingezet, dat was een goede zaak alleen wat laat.

Mensen die mij kennen weten hoe ik ben, ik zeg wat ik denk...niet altijd even handig op sommige momtenten maargoed. Ik waardeer jullie inzet en ik snap dat het organiseren en scherp blijven niet altijd even makkelijk is. Wat ik ermee wou zeggen is dat BITBURG toch echt wel een machtige plek is om te draggen/sprinten of hoe je het ook wil noemen, het is een supersfeer er komen gigantisch dikke auto's. Ze hebben daar jaren lang ervaring, een goede keuring MINDER streng als DHRA dat zeg ik eerlijk maar hoevaak gaat het daar fout? Weinig en dat komt door de organisatie die vind ik super, DHRA is ook een goede organisatie alleen al omdat het zich inzet voor legaal sprinten/dragracen in NL. Maarja waar mensen discusseren heb je meningsverschillen.
LEICHTBAU MOTORSPORT

corsaboy
Starter
Berichten: 25
Lid geworden op: 22-03-2010 21:25

#26 Bericht door corsaboy » 25-03-2010 20:13

Vergeet niet dat ik ook jaren als rijder ben geweest en ook veel zaken heb gezien die het daglicht niet kunnen verdragen.

Daarom heb ik mij ook aangemeld als keurmeester om wat te kunnen betekenen voor de dragrace in NL.

Kankeren en klagen kan iedereen maar altijd achteraf en op het evenement zelf is er haast niemand die ons aanspreekt op dingen die wij hebben gemist of dingen die niet door de beugel kunnen.

Ik moet zeggen dat 1 persoon dit wel deed en die is nu zelfs sinds 2 weken ook opgenomen in het team van de keurmeesters. Ook een goeie bekende in de opel wereld...

Zie je iets op het evenement of de line up of bij de keuring.
Spreek ons normaal hierop aan en wij kunnen ter plekke wat doen.

Wanneer iets niet klopt is een herkeuring altijd noodzakelijk en mag die persoon niet rijden totdat dit door de eind verantwoordlijke (gerard van het dhra forum) wordt vrijgegeven..

Verder ben ik ook wel op bittburg te vinden als de auto weer klaar is.
Een weekend dragracen is altijd fijn

corsaboy
Starter
Berichten: 25
Lid geworden op: 22-03-2010 21:25

#27 Bericht door corsaboy » 25-03-2010 20:17

corsa16v schreef: Ze hebben daar jaren lang ervaring, een goede keuring MINDER streng als DHRA dat zeg ik eerlijk maar hoevaak gaat het daar fout? Weinig en dat komt door de organisatie die vind ik super, DHRA is ook een goede organisatie alleen al omdat het zich inzet voor legaal sprinten/dragracen in NL.

Hier wil ik nog wel even op inhaken.
Stel er staat iemand naast je die het niet zo nauw neemt met het bouwen van zijn auto.
Aan de buitenkant is dat niet 1 2 3 te zien.
En stel deze persoon komt bij jou naar binnen..

Wie is dan de gebeten hond.
De organisatie omdat er betere regels zouden moeten zijn.

Ok er gebeurd gelukkig weinig maar als het gebeurd dan heeft de desbetreffende organisatie het gedaan...

CORSA2L16VALVE
Forum junkie
Berichten: 531
Lid geworden op: 16-02-2010 22:59

#28 Bericht door CORSA2L16VALVE » 28-03-2010 22:17

corsaboy schreef::D

Kom je dit jaar ook bij de dhra rijden??
Want daar hebben we ook de regels voor NOS verscherpt..
jammer dat dit altijd alleen is op een vrijdag avond, en voor mij heel ver weg.

Ik verkies de weekends om er eens op uit te zijn. Het racen is maar bijzaak :-D doe het meer voor wat mensen te leren kennen, en de bbq samen met wat smirnof ice erbij 8) :lol:

(niet zolang ik moet race natuurlijk)

greetz

Plaats reactie

Terug naar “Het Corsa A sprinthoekje!”