Oschersleben 2009!

post hier je meeting fotos

Plaats reactie
Bericht
Auteur
pastry
Site Admin
Berichten: 2925
Lid geworden op: 30-08-2008 08:22

Oschersleben 2009!

#1 Bericht door pastry » 07-06-2009 19:09

Van 4 tot en met 7 juni was het zover Oschersleben. Dé opel meeting der opel meetings. Ook dit jaar was er een OTT delegatie van de partij.
Ik kwam donderdag ochtend aan naar een snelle reis van ongeveer 5 uur. Onze vrienden van Opel Frends Zuid Oost (OFZO) waren zo vriendelijk om een plekje vrij te houden voor marco, maus en voor mij.
De M&M kwamen vrijdag aan.

Zoals iedereen weet zijn onze vrienden van OFZO echte Bourgondiers, dit bleek uit de eerste BBQ gezellig langs de weg. We hadden een mooi plekje achter het circuit totaal uit de wind!

Afbeelding
Afbeelding

Natuurlijk waren er ook dames aanwezig en wat hebbne damens juitem Titten... die wilde wwe dan ook zien. OFZO member Daan, probeert met wat smood talk de dames te verleiden om hun titten te laten zien. hij gaat hierbij selectief te werk, zoals de foto's als doen vermoeden.

Afbeelding
Afbeelding

Deze foto is genomen op vrijdag ochten van dezelfde Daan... hij is in lichte staat van ontbinding...
Afbeelding

We zaten recht achter het circuit en hadden 1ste rangs plaatsten voor de drift. Er werd dan ook drifitig op los gedrifd..
Afbeelding
[Deze überdrifter droogde al het japanse enbmw spul af.. :respect: ]


We kwamen natuurlijk voor de auto's.
In dat geval denk ik dat foto's meer zeggen dan woorden.

Eerst wat dikke corsa A's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gruwelijke dikke Corsa Spider michalak (dacht ik.. :verlegen: )

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De dikke TR van max :respect:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
:respect:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
[voor mij de dikste corsa A die er was]
Afbeelding

sommige foto's zijn van het Show en Shine platz waar alleen maar dikke bakken stonden!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
[wie houd er van spagettie ? :D ]

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Er waren nog vele andere wagens, waaronder deze zeldzame corsa B station.
Afbeelding

Een dikke dett.. let op het l-etje!
Afbeelding
Afbeelding

Hele dikke ascona met troetelbeertjes... :)
Afbeelding
Afbeelding
wel een elcheapo verlagingsset.. ;)
Afbeelding
De beertjes..

De wagen dit jaar was van de pa van de bekende Goldfinger (ASTRA G) hij kwam met een super dikke station..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
dikke pret met de c20let
Afbeelding
fantastishc dash en paintjob!

Ook leuk was de City die in de pack te vinden was!
matzwart en Rat style.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De foto's van de sprint baan zal noogy hebben.. hoewel ik een snel cursus heb gekregen zijn ze niet van dermate goede kwaliteit...
Mijn havik oog zag wel de pareltjes...
Afbeelding


verder met de wagens ;)
Afbeelding
Afbeelding
gave wielen en dikke coupe am kartbaan.
OOk ik had dit jaar mee gedaan aan de S&S, vorig jaar was ik derde, dit jaar geen schijn van kans... hier de Concullega's
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
geen concurent wel een dikke coupe!
Afbeelding
Afbeelding
[mijn eenbenige vriend, verteld me dat hij dit jaar het WK tunen had gewonnen! hij zelf won de klasse G al 3 jaar achter elkaar met grote stappen]


Tenslotte, haddende mannen van OFZO verzonnen dat het leuk zou zijn om in plaat van in de wildernis te plassen, dit netjes in drinkbekers te doen...dit resulteerde in een totaal van circa 16 bekers , wat gelijk staat aan 8l liter zeik.
Toen de mannen zondag al waren vertrokken, kwam een Duitser met één tand vragen of wij die bekers nog nodig hadden....
Ik vertelde dat het over was van een Bierfeste... wie ben ik om hem dat te weigeren...( het blijft een Duister)
Cheers!
hahaha

Afbeelding
Afbeelding
wel goed voor de exeem!

Het wederom een zeer geslaagd weekend met de alle aanwezige OTT leden en de Belgische splintergroepring van Jörg motorsport.! Heren bedankt. En een speciaal bedankje naar de vrienden van OFZO die ons alles hebben bij gebracht over Titten und Mushi sien, welke vrachtwagen er nu beter rijd, de scania of de MAN en natuurlijk om een plekje voor ons vrij te houden! :respect: :respect: :respect:

En uiteraard de felicitaties naar Neetmans! Die tweede werd met sprinten, erg knap als je bekijkt dat sommige al jaren bezig zijn. ;)

(ps er kan hier en daar een spelfoutje zijn opgetreden... de oplossing is snel eroverheen lezen.)
Corsa A Michalak Spider nr 31 - 1985
Corsa A GT - 1986
Corsa A Z20LET
Corsa A GSI C20XE -210pk- 1992

timmey
Fanatieke Poster
Berichten: 208
Lid geworden op: 03-10-2009 18:19

#2 Bericht door timmey » 03-10-2009 18:50

jammer dat je de BBQ er niet bij zet, er zijn al zo weinig nederlanders daar
corsa A1 1985 (te koop)
corsa A1 2drs tr 1.3nb (low budget/no budget)

corsa danny
Fanatieke Poster
Berichten: 100
Lid geworden op: 16-09-2008 19:38

#3 Bericht door corsa danny » 05-12-2009 14:23

ow maar dat zal aankomend jaar wel gebeuren dan.
wij hebben het idee om misschien dinsdags al aan te rijden kennen we misschien met jullie wel een mooie club nederlanders neer zetten daar
www.opelfriendszuidoost.nl
corsa a 2.0 8v SEH
astra f gsi c20xe

Plaats reactie

Terug naar “Meeting Fotos”