Otto reborn.
-
- Moderator
- Berichten: 6377
- Lid geworden op: 30-08-2008 17:09
Heb je wel een constante plus aangesloten op de ronde stekker onder je dashbord?
De groene is voor de toerenteller.
De bruin-gele en bruin-witte draden heb je niet nodig om te kunnen starten.
Blauw is voor de temperatuur meter op het dashboard.
Rood-Blauw naar de brandstofpomp.
zwart = geschakelde plus.
Bruin = massa.
nog vragen?
De groene is voor de toerenteller.
De bruin-gele en bruin-witte draden heb je niet nodig om te kunnen starten.
Blauw is voor de temperatuur meter op het dashboard.
Rood-Blauw naar de brandstofpomp.
zwart = geschakelde plus.
Bruin = massa.
nog vragen?
\____
/__|__\__
|(o)___(o)\
Corsa A1 1985 Zwart C20XE 155 pk
Corsa A1 1984 C20NET 280 pk
Corsa A1 1986 C20LET 440pk 550Nm
Corsa B GSi 1996 C20?? Projekt
Audi S3 8L 1.8T APY 300pk Daily
VW T4 MV2 2.5 TDI AHY 186pk
/__|__\__
|(o)___(o)\
Corsa A1 1985 Zwart C20XE 155 pk
Corsa A1 1984 C20NET 280 pk
Corsa A1 1986 C20LET 440pk 550Nm
Corsa B GSi 1996 C20?? Projekt
Audi S3 8L 1.8T APY 300pk Daily
VW T4 MV2 2.5 TDI AHY 186pk
-
- Forum junkie
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 23-03-2012 22:14
Constante plus aangesloten op ronde stekker, op de ronde stekker zit ook de rood-blauwe, daar heb ik de kabel richting pomp op aangesloten.freek corsa schreef:Heb je wel een constante plus aangesloten op de ronde stekker onder je dashbord?
De groene is voor de toerenteller.
De bruin-gele en bruin-witte draden heb je niet nodig om te kunnen starten.
Blauw is voor de temperatuur meter op het dashboard.
Rood-Blauw naar de brandstofpomp.
zwart = geschakelde plus.
Bruin = massa.
Bruin-geel en bruin-wit liggen los (zitten nog aan de stekker).
Blauw (temperatuurmeter) zit in de originele kabelboom van de Corsa en is aangesloten op de temp-voeler.
Waar wordt de geschakelde plus vanuit het contact gekoppeld aan de zwarte van de inspuiting?
Klopt dit?
30: continue plus (rood)
15: geschakelde plus (zwart)
31: massa (bruin)
Groeten,
Mischa
-
- Forum junkie
- Berichten: 531
- Lid geworden op: 16-02-2010 22:59
-
- Moderator
- Berichten: 6377
- Lid geworden op: 30-08-2008 17:09
-
- Forum junkie
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 23-03-2012 22:14
IT'S ALIVE !!!!!!!
Mannen, hij loopt. Het bleek niet meer dan het ontbreken van een geschakelde plus op de bobine en dus ook opp de computer, waardoor deze niet wakker werd.
Net even een korte proefrit gemaakt. Op zich kan ik nog niet veel zeggen van het lopen van het blok, omdat ik meteen de Calibra velgen eronder heb gezet. Daarnaast kan ik nog geen toerental aflezen, dus ik weet niet hoever ik hem opentrek.
Morgen dus niet meer met het fietsje naar het werk :!: :!: :!:
Groeten,
Mischa
Mannen, hij loopt. Het bleek niet meer dan het ontbreken van een geschakelde plus op de bobine en dus ook opp de computer, waardoor deze niet wakker werd.
Net even een korte proefrit gemaakt. Op zich kan ik nog niet veel zeggen van het lopen van het blok, omdat ik meteen de Calibra velgen eronder heb gezet. Daarnaast kan ik nog geen toerental aflezen, dus ik weet niet hoever ik hem opentrek.
Morgen dus niet meer met het fietsje naar het werk :!: :!: :!:
Groeten,
Mischa
-
- Moderator
- Berichten: 6377
- Lid geworden op: 30-08-2008 17:09