Corsa A GSI 1988 MauriceV6
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 16-11-2009 19:08
Gister-avond nog ff met m'n GSI bezig geweest..
De E16SE start en loopt zonder slag of stoot.. maar stationair veel te hoog in toeren (wel richting de 3000 op de teller) en ik kan het zo gauw niet vinden waardoor dat nou komt
Ik heb alle slangen van de lucht-omloop al los gehad en gecontroleerd op verstopping of lekkage's.. maar nog steeds niet zoals het hoort..
Als ik één van de lucht-omloop slangen dicht knijp, zakt het toeren wel richting normaal..
Iemand een idee ??
De E16SE start en loopt zonder slag of stoot.. maar stationair veel te hoog in toeren (wel richting de 3000 op de teller) en ik kan het zo gauw niet vinden waardoor dat nou komt
Ik heb alle slangen van de lucht-omloop al los gehad en gecontroleerd op verstopping of lekkage's.. maar nog steeds niet zoals het hoort..
Als ik één van de lucht-omloop slangen dicht knijp, zakt het toeren wel richting normaal..
Iemand een idee ??
GSI-Style
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 16-11-2009 19:08
Me GSI loopt nu eindelijk mooi
De gasklep-sensor zat net niet helemaal in de juiste positie waardoor die niet schakelde bij het sluiten van de gasklep..
Was even zoeken maar ik ben helemaal Happy nu die mooi en netjes loopt.
Ook de strobo-lamp erop gehouden, en de ontsteking staat ook prima nu
Morgen nog een wiel-lager rechtsvoor vervangen.. dat was het laatste (enige) punt voor de APK en maandag afmelden 8)
De gasklep-sensor zat net niet helemaal in de juiste positie waardoor die niet schakelde bij het sluiten van de gasklep..
Was even zoeken maar ik ben helemaal Happy nu die mooi en netjes loopt.
Ook de strobo-lamp erop gehouden, en de ontsteking staat ook prima nu
Morgen nog een wiel-lager rechtsvoor vervangen.. dat was het laatste (enige) punt voor de APK en maandag afmelden 8)
GSI-Style