'84 Corsa 1.0S => C20NE wordt toch C20XE
-
- Senior member
- Berichten: 1143
- Lid geworden op: 30-08-2008 19:05
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 84
- Lid geworden op: 09-03-2013 16:46
-
- Senior member
- Berichten: 1143
- Lid geworden op: 30-08-2008 19:05
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 84
- Lid geworden op: 09-03-2013 16:46
-
- Senior member
- Berichten: 1143
- Lid geworden op: 30-08-2008 19:05
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 84
- Lid geworden op: 09-03-2013 16:46
-
- Forum junkie
- Berichten: 768
- Lid geworden op: 22-01-2011 14:10
idd gewoon die van de Corsa a nemen. Heb ik ook onder mijn TR C20XE.
Lekker stil en meer koppel onderin en in het middengebied door de kleinere diameter. Kat heb ik er niet tussen.
Laat op de straat nog steeds genoeg auto's die snel denken te zijn mijn achterlichten zien.
De 50mm losse pijp vanaf het spruitstuk naar de C20XE kat past perfect over de 45mm van de Corsa uitlaat. In elkaar schuiven, aflassen en klaar ben je.
Bovenin kan hij iets knijpen maar dat ligt dan veel meer aan de einddemper.
Met een 63mm kan het zelfs zo zijn dat je onderin heel veel koppel inlevert en bovenin bij 6600 rpm misschien 1 pk wint. Daar je meestal onderin de toeren rijd en lekker vlot wilt meekomen is dat koppel onderin iets belangrijker als dat laatste beetje vermogen hoog in de toeren.
Voor de keuring is een standaard corsa a uitlaat perfect, lekker stil en alles past goed. ook je buren en de rest van de straat zijn dan een stuk blijer met je als met een 63mm brulpijp, geloof me.
Lekker stil en meer koppel onderin en in het middengebied door de kleinere diameter. Kat heb ik er niet tussen.
Laat op de straat nog steeds genoeg auto's die snel denken te zijn mijn achterlichten zien.
De 50mm losse pijp vanaf het spruitstuk naar de C20XE kat past perfect over de 45mm van de Corsa uitlaat. In elkaar schuiven, aflassen en klaar ben je.
Bovenin kan hij iets knijpen maar dat ligt dan veel meer aan de einddemper.
Met een 63mm kan het zelfs zo zijn dat je onderin heel veel koppel inlevert en bovenin bij 6600 rpm misschien 1 pk wint. Daar je meestal onderin de toeren rijd en lekker vlot wilt meekomen is dat koppel onderin iets belangrijker als dat laatste beetje vermogen hoog in de toeren.
Voor de keuring is een standaard corsa a uitlaat perfect, lekker stil en alles past goed. ook je buren en de rest van de straat zijn dan een stuk blijer met je als met een 63mm brulpijp, geloof me.
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 84
- Lid geworden op: 09-03-2013 16:46