juriens corsa a

post hier je corsa A project.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
jurien
Starter
Berichten: 30
Lid geworden op: 20-04-2014 11:02

juriens corsa a

#1 Bericht door jurien » 20-04-2014 23:03

goeie avond heb nu een weekje hier gezeten en rond gekeken vandaag aangemeld en me voorgesteld :-D dus nu maar is een project topic openen om info te krijgen en hier te vertellen wat ik aan mijn nieuwe auto ga doen :D.

gezien dit pas mijn 2de reactie is kan ik nog geen foto`s posten heb inmidels wel gevonden hope dit moet denk ik :eek:
hij had 2 deukjes aan de achterschermen deze heb ik er uit gehaald op mijn stage en heb k gespoten.

verdere plannen die ik nu heb.

-klepdeksle paking vervangen deze zweet nogal (deze kit ik gewoon in met vloeibare paking die kurken gaan na verloop van tijd tog weer lekken)
-carter paking vervangen. deze kit ik ook in.
-bodem trectieleren + de wielkasten in de tectiel zetten.
- ik heb nog een suvwoofer op zolder staan deze gaat er in dus kabels trekken en aansluiten en een mdf plaat halen om 2 hoedplank boxen te halen wil de auto verder origineel houden en em niet verkrachten door gaten in mijn hoedeplank te zagen.
-ik zit te tweifelen om of originelen velgen te zoeken en die er onder met naaafkapjes of lichtmetalen velgen er onder.
-de 3 achteruiten wil ik blinderen heb de tuitjes er nu tog uit.
-en ik zoek nog een originele casette speler dat ik em in originele staat kan verkopen mocht ik hem ooit weg doen dan wil ik em standaart voor diegenen afleveren :lol:

mvg jurièn

Plaats reactie

Terug naar “Projecten”