corsa a gsi
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 11-06-2012 10:51
-
- Senior member
- Berichten: 1249
- Lid geworden op: 08-12-2009 17:57
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 11-06-2012 10:51
bromgabber schreef:Beter vervangen inderdaad ;)
Mensen vinden het vaak maar onzin om remleidingen te vervangen :?
tja me maat Apk meester zei :jij redt je wel als je remleiding gaat lekken maar bij andere zou ik het afkeuren haha๐
dus zei ik: doen we toch maar vervange dan haha
altijd tijd tekort
Corsa a gsi 88 in een 84 1.0
🤪
Corsa a gsi 88 in een 84 1.0
🤪
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 11-06-2012 10:51
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 11-06-2012 10:51
-
- Moderator
- Berichten: 6377
- Lid geworden op: 30-08-2008 17:09
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 11-06-2012 10:51
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 257
- Lid geworden op: 22-08-2014 13:26
Hoi Hans , iedereen is klein begonnen toch .
Wat miss wel een tip is voor je als je begint met lassen zet een punt en voor deze helemaal uitgegloeid is zet je de 2e er voor een derde overheen.
Let hierbij wel op je draadsnelheid dan lijkt het net of je mooie ketting lassen legt en je krijgt een goede penetratie van het materiaal ( stevige las ) .
Dan kun je het achteraf nog mooi met een lamellenschijf bijslijpen en je zult zien dat het een mooi resultaat geeft.
Als je lassen echt veel te dik zijn eerst met korrel 36 bijslijpen en met een korrel 80 glad maken.
En niet te vergeten alles goed nabehandelen anders is je werk binnen korte tijd weer voor niks geweest.
Let wel dat je de afstanden niet te groot maakt tussen je lassen vooral bij dragende delen.
gr Johan
Wat miss wel een tip is voor je als je begint met lassen zet een punt en voor deze helemaal uitgegloeid is zet je de 2e er voor een derde overheen.
Let hierbij wel op je draadsnelheid dan lijkt het net of je mooie ketting lassen legt en je krijgt een goede penetratie van het materiaal ( stevige las ) .
Dan kun je het achteraf nog mooi met een lamellenschijf bijslijpen en je zult zien dat het een mooi resultaat geeft.
Als je lassen echt veel te dik zijn eerst met korrel 36 bijslijpen en met een korrel 80 glad maken.
En niet te vergeten alles goed nabehandelen anders is je werk binnen korte tijd weer voor niks geweest.
Let wel dat je de afstanden niet te groot maakt tussen je lassen vooral bij dragende delen.
gr Johan
traditie in eren houden is niet het bewaren van de as , maar het doorgeven van het vuur.
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 11-06-2012 10:51