Corsa A Rally project

post hier je corsa A project.
Bericht
Auteur
LeonStr
Site Admin
Berichten: 3259
Lid geworden op: 25-05-2010 22:44

#51 Bericht door LeonStr » 19-03-2018 08:08

Je hebt flink door gewerkt! yes

Ziet er goed uit!
Corsa A1 '87 (3L V6) Project

Had:
Corsa A2 '88 (1.4i)
Corsa A2 '88 (1.3NB)
Corsa A1 '86 Sedan (1.2LS)
Corsa A1 '86 (1.0LS»1.4i)
Corsa A1 '85
Corsa A1 '83 Airride
Corsa A1 '83 (c20ne op dellortho's) Luxus

Kars
Fanatieke Poster
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-05-2010 14:32

#52 Bericht door Kars » 19-03-2018 19:32

Donders, mooi tempo!
Opel Corsa TR 1.2S LUXUS '85

sylvester1
Senior member
Berichten: 1284
Lid geworden op: 30-08-2008 23:02

#53 Bericht door sylvester1 » 19-03-2018 23:26

Carterplaat ben ik wel benieuwd naar.
De cilinder koppen van de 1.6 8v motoren zijn erg mooi te flowen en aan te passen😀wel wat werk, maar geeft veel extra's.
Uitlaat en inlaat goed pas maken. Gasklephuis aanpassen, grote gasklep.
Mooi nokkenasje er in😀
140 pk goed haalbaar.
Corsa a irmscher sprint c
Corsa a tr. Vrop vrop.

kootje
Fanatieke Poster
Berichten: 450
Lid geworden op: 24-01-2010 17:26

#54 Bericht door kootje » 20-03-2018 09:13

In welk opzicht passen de velgen ''nog''niet?
Corsa A1 1986 1.0 LS mexicorood

dtbroel
Fanatieke Poster
Berichten: 179
Lid geworden op: 01-07-2013 22:12

#55 Bericht door dtbroel » 20-03-2018 23:04

@Sylvester, dat zijn inderdaad relatief goedkope aanpassingen die ik nog niet allemaal kende. Even kijken hoe het allemaal verder gaat en wat er mag etc. maar deze ga ik zeker even onthouden.
Carterplaat ben ik ondertussen mee begonnen, even puzzelen hoe ik deze fatsoenlijk op kan hangen en zo dat ie er wel makkelijk onderuit kan als het nodig is.

@Kootje, velgen voor liepen tegen de stuurkogel aan maar dat is makkelijk op te lossen met 'n spoorverbreder. Achter komt de band tegen de wielrand maar er liggen nog wel slicks op die 205 breed zijn. Heb nu een slick gevonden die 185 breed is dus dan gaat het hopelijk (net) wel passen..

Plaats reactie

Terug naar “Projecten”