2 deurs sedan met 1.2
-
- Starter
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 01-06-2016 18:44
2 deurs sedan met 1.2
Hallo
Maak dus ook maar een projectje aan. :)
Corsa A TR 2d. 12st F10/4 ->/5
'86
Ik heb de corsa nu een drietal jaar en hoop hem nooit weg te hoeven doen.
Heb er al veel zitten aan prullen maar heb er ook al veel werk aan gehad.
Hiervoor was mijn technische kennis over auto aan de kleine kant dus ik heb menige keren dingen moeten overdoen.
Maar 3 jaar met de tr , een vraagbaak en YouTube brachten me hulp.
Ondertussen heb ik een nieuwe motor moeten opbouwen ( had de vorige bij monteren een foutje gemaakt met het aanbrengen van de lager schalen van de drijfstangen :/ pijnlijke zaak)
Iets daarvoor ook een elektrisch brandje gehad door verduurde massastrips dus ook van 0 een kabelboom beginnen maken met hier een daar wat veiligere schakelingen en extra verlichting.
Alle controles ook in de centerconsole gestoken zodat (als ik het proper krijg ) het hele dashboard dicht zou kunnen.
Maar ben nog niet rond (al een jaar bezig) de lokale Electro winkel vroeg me of ik krimpkous lekker smaken vond ofzo :p
Soit , nu wat beelden van de voorbije jaren.
Ondertussen is motorruimte nog maar eens aangepakt en de snuit is verandert .
ah, en er zitten nu A3 GSI zetels in . zal morgen eens een paar plaatjes maken ..
Maak dus ook maar een projectje aan. :)
Corsa A TR 2d. 12st F10/4 ->/5
'86
Ik heb de corsa nu een drietal jaar en hoop hem nooit weg te hoeven doen.
Heb er al veel zitten aan prullen maar heb er ook al veel werk aan gehad.
Hiervoor was mijn technische kennis over auto aan de kleine kant dus ik heb menige keren dingen moeten overdoen.
Maar 3 jaar met de tr , een vraagbaak en YouTube brachten me hulp.
Ondertussen heb ik een nieuwe motor moeten opbouwen ( had de vorige bij monteren een foutje gemaakt met het aanbrengen van de lager schalen van de drijfstangen :/ pijnlijke zaak)
Iets daarvoor ook een elektrisch brandje gehad door verduurde massastrips dus ook van 0 een kabelboom beginnen maken met hier een daar wat veiligere schakelingen en extra verlichting.
Alle controles ook in de centerconsole gestoken zodat (als ik het proper krijg ) het hele dashboard dicht zou kunnen.
Maar ben nog niet rond (al een jaar bezig) de lokale Electro winkel vroeg me of ik krimpkous lekker smaken vond ofzo :p
Soit , nu wat beelden van de voorbije jaren.
Ondertussen is motorruimte nog maar eens aangepakt en de snuit is verandert .
ah, en er zitten nu A3 GSI zetels in . zal morgen eens een paar plaatjes maken ..
* "TR" 2d. '86 --- 12st F10/5
* "TR" 2d. '85 --- 14nv F10/4
* "D" 3d. '12 --- 1.3 CDTI black ed.
* "TR" 2d. '85 --- 14nv F10/4
* "D" 3d. '12 --- 1.3 CDTI black ed.
-
- Starter
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 01-06-2016 18:44
Zo staat hij er nu bij ..
zwarte zetels zijn toch altijd wat mooier. :)
En als er iemand weet hoe ik het probleem met dit gat in de deur oplos.....
Dit is het binnen gedeelte van de nieuw elektrisch bekabeling.
Nog wat laatse lijnen trekken .. wat opkuisen en laatse keer nameten
Maar morgen hopelijk eerst de casette van de versnellingsbak eindelijk vervangen
zwarte zetels zijn toch altijd wat mooier. :)
En als er iemand weet hoe ik het probleem met dit gat in de deur oplos.....
Dit is het binnen gedeelte van de nieuw elektrisch bekabeling.
Nog wat laatse lijnen trekken .. wat opkuisen en laatse keer nameten
Maar morgen hopelijk eerst de casette van de versnellingsbak eindelijk vervangen
* "TR" 2d. '86 --- 12st F10/5
* "TR" 2d. '85 --- 14nv F10/4
* "D" 3d. '12 --- 1.3 CDTI black ed.
* "TR" 2d. '85 --- 14nv F10/4
* "D" 3d. '12 --- 1.3 CDTI black ed.
-
- Senior member
- Berichten: 1284
- Lid geworden op: 30-08-2008 23:02
-
- Starter
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 01-06-2016 18:44
ja was idd een pak makkelijker geweest.
Als ik een andere boom had gaan zoeken had ik deze nog helemaal willen nakijken en aangezien ik alles liever via relais liet gaan en er toch een aantal extra verbruikers opzitten ben ik maar van 0 begonnen. heb er ook wat meer zekeringen ingestoken
Ik was eigenlijk het vertrouwen in de auto verloren en ik wil dat ik men auto volledig kan vertrouwen als ik op de baan ben, doe normaal teveel km's om met twijfels te kunnen vertrekken.
maar zal het geen tweede keer doen , daar ben ik zeker van
Als ik een andere boom had gaan zoeken had ik deze nog helemaal willen nakijken en aangezien ik alles liever via relais liet gaan en er toch een aantal extra verbruikers opzitten ben ik maar van 0 begonnen. heb er ook wat meer zekeringen ingestoken
Ik was eigenlijk het vertrouwen in de auto verloren en ik wil dat ik men auto volledig kan vertrouwen als ik op de baan ben, doe normaal teveel km's om met twijfels te kunnen vertrekken.
maar zal het geen tweede keer doen , daar ben ik zeker van
* "TR" 2d. '86 --- 12st F10/5
* "TR" 2d. '85 --- 14nv F10/4
* "D" 3d. '12 --- 1.3 CDTI black ed.
* "TR" 2d. '85 --- 14nv F10/4
* "D" 3d. '12 --- 1.3 CDTI black ed.
-
- Site Admin
- Berichten: 3259
- Lid geworden op: 25-05-2010 22:44
Ik heb je foto's even vergroot, anders moet je ze 1 voor 1 aanklikken en dat werkt voor geen meter
Corsa A1 '87 (3L V6) Project
Had:
Corsa A2 '88 (1.4i)
Corsa A2 '88 (1.3NB)
Corsa A1 '86 Sedan (1.2LS)
Corsa A1 '86 (1.0LS»1.4i)
Corsa A1 '85
Corsa A1 '83 Airride
Corsa A1 '83 (c20ne op dellortho's) Luxus
Had:
Corsa A2 '88 (1.4i)
Corsa A2 '88 (1.3NB)
Corsa A1 '86 Sedan (1.2LS)
Corsa A1 '86 (1.0LS»1.4i)
Corsa A1 '85
Corsa A1 '83 Airride
Corsa A1 '83 (c20ne op dellortho's) Luxus