R.G. Tech Corsa Rwd
-
- Site Admin
- Berichten: 3259
- Lid geworden op: 25-05-2010 22:44
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 131
- Lid geworden op: 01-06-2016 14:38
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 25-07-2016 23:08
-
- Forum junkie
- Berichten: 660
- Lid geworden op: 12-03-2010 21:07
Persoonlijk zou ik dan de B204/234 nemen.Roderick schreef:De B205 of B235 bedoel je denk ik :)
B205 (150pk) lag in mijn Saab 9-5, liep 235 kmh op Tom Tom met 1485kg standaard.
Eventueel met een B205/235 kop, want deze zijn beter qua flow dan hun B204/234 tegenhangers.
De onderblokken van de B204/234 zijn sowieso sterker, op de 5 versies schijnt een probleem met de zuigerveren te zijn en met sludge vorming bij slechte olie / te weinig verversen.
Ook gebruikt men de atmosferische inlaatspruitstukken (van welke type weet ik niet), omdat deze beter zijn.
Zover ik weet zijn de B234 hoger en breder dan de B204 i.v.m. een andere distributie setup.
Ook zijn er uitlaatspruitstukken met een T2 flens als ook met een T3 flens.
Speed provides the one genuinely modern pleasure!