wedstrijd audio in de TR ( nieuwe score : 146,8 dB )

voor alle audio, video en multimedia
Bericht
Auteur
crossagek
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: 31-08-2008 07:18

#81 Bericht door crossagek » 13-02-2016 00:05

laat ik weer eens wat vertellen over mijn audio project . Nou ja alles is verkocht , dus snel uitgetypt .

Gekheid natuurlijk , behalve dat alles verkocht is .

2 weken terug op de racing expo in leeuwarden weer een wedstrijd gedraaid , maar de concurentie had niet stil gezeten en ik loop achter . Wel is bewezen dat de TR de ideale db drag auto is , want ik draaide 142.3 db met 572W vermogen tegen de concurent met 144.6 db maar die had daar 2300W vermogen voor nodig , dus mijn auto en kist zit veel meer power in , alleen de subs kunnen niet meer leveren , dus het roer moest om en ja wie mij kent die weet dat het roer dan drastisch om gaat . Vandaar dat alles verkocht is .

uiteraard heb ik de nieuwe setup inmiddels al uitgezocht en dit wordt een knaller . Ik stap toch maar af van de 10" subwoofers en heb een 15" subwoofer aangeschaft van 2000W rms , maar aangezien dit een amerikaanse handgemaakte subwoofer betrefd hebben dezen inmiddels bewezen dat ze met gemak het dubbele aan rms vermogen kunnen hebben . Dus 4000W rms is geen probleem voor deze sub en ja daar hoort uiteraard ook een leuke versterker bij en dit is een 4500W monoblock geworden . Deze versterker is 90 cm lang dus past precies overdwars in de kofferbak :-D

Wat de scores zullen zijn is uiteraard nog even afwachten , maar mijn adviseur heeft me al gewaarschuwd dat ik niet moet schrikken dat dit de 150 db overtreft , dus dat wordt voorramen sparen , want ben bang dat er wel eens 1 kan gaan sneuvelen .

Ik ga nu een 12V aansluiting maken in de kofferbak waar ik een externe radio op aan kan sluiten via een iso stekker en zodoende met de radio buiten de auto kan staan , want met 150+ db wil je echt niet in de auto zitten :lol:

Als ons streven van 150+ db inderdaad gehaald wordt dan is mijn wens uitgekomen en ben ik de nr 1 van nederland in mijn klasse en draai ik met dezelfde setup als de nummer 1 van de benelux , dus dat kan ook nog spannend worden dat ik misschien de nr 1 van de benelux ga worden .

Ja en dat alles met een auto van bijna 31 jaar oud en dus een hele vreemde eend in de db drag wereld , maar zeker een vreemd eendje met heel veel potentie en verbaasde gezichten straks ;)
half bezopen is een gebrek aan doorzettings vermogen !!

Corsa A 2.0 16V TR 1985
Corsa A 1.2 8V TR 1987 ( verkocht )
Astra G 1.8 16V wagon sportedition II 2003

LeonStr
Site Admin
Berichten: 3259
Lid geworden op: 25-05-2010 22:44

#82 Bericht door LeonStr » 15-02-2016 07:46

Smeer maar wat extra kit onder alle plastic delen dan..

Gaat de lol er niet af als je niet eens meer in de auto kan zitten? :o
Corsa A1 '87 (3L V6) Project

Had:
Corsa A2 '88 (1.4i)
Corsa A2 '88 (1.3NB)
Corsa A1 '86 Sedan (1.2LS)
Corsa A1 '86 (1.0LS»1.4i)
Corsa A1 '85
Corsa A1 '83 Airride
Corsa A1 '83 (c20ne op dellortho's) Luxus

Gebruikersavatar
Aapje
Moderator
Berichten: 2819
Lid geworden op: 26-05-2009 13:09

#83 Bericht door Aapje » 15-02-2016 21:52

In elk geval zorgen dat je geen A1 glas erin hebt, maar het gelaagde glas van een A3 zou al helpen :P Maargoe, als dat glas knapt in 100 miljoenkruimels weet je in elk geval dat 't niet gelaagd was :D
Corsa A Luxus Hatch '84 X16XE
Corsa A Luxus TR '85 16SE
Corsa A GSI '88 E16SE
Astra G 3deurs '00 LPG3 X16SZR

crossagek
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: 31-08-2008 07:18

#84 Bericht door crossagek » 16-02-2016 11:37

voorraam is a3 en heb ik nog 1 reserve .de rest van de ramen geblindeerd met folie dus ze blijven wel zitten en geen rotzooi in de auto . en deur ramen heb ik nog 2 setjes op reserve . achterraam ook nog 1 op reserve . achterste zijramen wordt minder met die vreemde maat , maar daar kan altijd plexiglas in :eek:
half bezopen is een gebrek aan doorzettings vermogen !!

Corsa A 2.0 16V TR 1985
Corsa A 1.2 8V TR 1987 ( verkocht )
Astra G 1.8 16V wagon sportedition II 2003

LeonStr
Site Admin
Berichten: 3259
Lid geworden op: 25-05-2010 22:44

#85 Bericht door LeonStr » 16-02-2016 14:42

Of klapraampjes, zet je ze open :P :lol:
Corsa A1 '87 (3L V6) Project

Had:
Corsa A2 '88 (1.4i)
Corsa A2 '88 (1.3NB)
Corsa A1 '86 Sedan (1.2LS)
Corsa A1 '86 (1.0LS»1.4i)
Corsa A1 '85
Corsa A1 '83 Airride
Corsa A1 '83 (c20ne op dellortho's) Luxus

crossagek
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: 31-08-2008 07:18

#86 Bericht door crossagek » 16-02-2016 18:47

LeonStr schreef:Of klapraampjes, zet je ze open :P :lol:
dat mag helaas niet , alle ramen en deuren dienen tijdens de run gesloten te zijn :eek:

sterker nog , met de deur open of een raam gaat hij zelfs nog harder :oops:
half bezopen is een gebrek aan doorzettings vermogen !!

Corsa A 2.0 16V TR 1985
Corsa A 1.2 8V TR 1987 ( verkocht )
Astra G 1.8 16V wagon sportedition II 2003

sylvester1
Senior member
Berichten: 1284
Lid geworden op: 30-08-2008 23:02

#87 Bericht door sylvester1 » 16-02-2016 19:54

Geen plexiglas, ga dan voor lexaan.
Plexiglas splintert uit elkaar.
Corsa a irmscher sprint c
Corsa a tr. Vrop vrop.

crossagek
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: 31-08-2008 07:18

#88 Bericht door crossagek » 16-02-2016 20:03

sylvester1 schreef:Geen plexiglas, ga dan voor lexaan.
Plexiglas splintert uit elkaar.
kost dat wel niet :P
half bezopen is een gebrek aan doorzettings vermogen !!

Corsa A 2.0 16V TR 1985
Corsa A 1.2 8V TR 1987 ( verkocht )
Astra G 1.8 16V wagon sportedition II 2003

sylvester1
Senior member
Berichten: 1284
Lid geworden op: 30-08-2008 23:02

#89 Bericht door sylvester1 » 16-02-2016 21:43

Minder als je hand made wooferttt.
Pb me maar even.
Corsa a irmscher sprint c
Corsa a tr. Vrop vrop.

crossagek
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: 31-08-2008 07:18

#90 Bericht door crossagek » 24-02-2016 18:21

net bericht gehad , lexaan is niet toegestaan in mijn klasse , dus dat wordt hopen dat de ramen het houden :p
half bezopen is een gebrek aan doorzettings vermogen !!

Corsa A 2.0 16V TR 1985
Corsa A 1.2 8V TR 1987 ( verkocht )
Astra G 1.8 16V wagon sportedition II 2003

Plaats reactie

Terug naar “ICE”