Corsa A Gsi Michalak van JW Motorsport

Speciaal voor de Corsa A Cabrio liefhebbers
Bericht
Auteur
CorsaBBoomer
Fanatieke Poster
Berichten: 233
Lid geworden op: 06-08-2009 20:46

#51 Bericht door CorsaBBoomer » 05-04-2014 21:04

Wel, na de inventaris en verkoop van alle onnodige delen ben ik er klaar voor :D
Jeder kauft ein Porsche...

CorsaBBoomer
Fanatieke Poster
Berichten: 233
Lid geworden op: 06-08-2009 20:46

#52 Bericht door CorsaBBoomer » 07-04-2014 10:17

Voor de liefhebbers van foto's:

http://gallery.michalak.be/

Enjoy ;)
Jeder kauft ein Porsche...

CorsaBBoomer
Fanatieke Poster
Berichten: 233
Lid geworden op: 06-08-2009 20:46

#53 Bericht door CorsaBBoomer » 16-04-2014 09:49

Tot nu toe nog wat gepoetst aan de witte en de Michalak... Ja, die staat onder een doekje want heb nog andere dingetjes om eerst nog te doen (al is het weer niet voor mezelf) :angel

De Steffan's zijn vertrokken naar het hoge noorden en die zie ik normaal in Sevenum weer van het jaar op een Corsa B :thumbup

Smoorkes waren ook nog eens langs gekomen om een ander kleurtje te geven en de randjes op te frissen en nu nog wa verder werken aan de brede set Seim's. Die foto's volgen wel.

de Smoorkes waren over een paar jaar (2011) ook in mijn schuur te vinden in deze staat:

Afbeelding

Zijn toen opgemaakt op vraag van de toenmalige nieuwe eigenaar (randjes volledig van schade ontdaan en terug gepolierd en in't rood gespoten)

Afbeelding

En over een paar weken zijn ze dan terug gekomen om op te frissen en een nieuw kleurtje te geven naar een volgende eigenaar...:

Afbeelding

En zo staan ze dan op zijne Manta:

Afbeelding

Nu deze week proberen om een volgend setje klaar te hebben want de nieuwe eigenaar zit al vol ongeduld te wachten...

Afbeelding

Dan kan ik aan de volgende set beginnen...

Afbeelding

Daarna heb ik nog wel een koppel setjes om mee te spelen...
Jeder kauft ein Porsche...

Plaats reactie

Terug naar “Corsa A Cabrio”