electrische ramen aansluiten
-
- Forum junkie
- Berichten: 710
- Lid geworden op: 20-03-2010 18:04
electrische ramen aansluiten
heren ik heb een complete set electrische ramen aangeschaft met kabelboom enz.
kan iemand mij vertellen of een corsa hier al voorbereiding voor heeft of moet ik zelf nog een plus en min trekken.
kan iemand mij vertellen of een corsa hier al voorbereiding voor heeft of moet ik zelf nog een plus en min trekken.
ride it like you stole it
- Aapje
- Moderator
- Berichten: 2819
- Lid geworden op: 26-05-2009 13:09
Plus kan je aan de rechterzijde van de zekeringkast vinden, staat aangeduid met 15 of 30 (15 = geschakelde stroom op contact, 30 = permenant)
Daar kan je gewoon een stekkertje insteken voor de stroom, massa trek je vanaf je chassis. Dit is 'fabrieks' af de manier om extra opties in te bouwen in opels
Wel effe kijken welke aansluiting je pakt in de zekeringkast, je moet ong +/- 15A~20A minimaal hebben.
Daar kan je gewoon een stekkertje insteken voor de stroom, massa trek je vanaf je chassis. Dit is 'fabrieks' af de manier om extra opties in te bouwen in opels
Wel effe kijken welke aansluiting je pakt in de zekeringkast, je moet ong +/- 15A~20A minimaal hebben.
Corsa A Luxus Hatch '84 X16XE
Corsa A Luxus TR '85 16SE
Corsa A GSI '88 E16SE
Astra G 3deurs '00 LPG3 X16SZR
Corsa A Luxus TR '85 16SE
Corsa A GSI '88 E16SE
Astra G 3deurs '00 LPG3 X16SZR
-
- Forum junkie
- Berichten: 710
- Lid geworden op: 20-03-2010 18:04
-
- Forum junkie
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 23-03-2012 22:14
-
- Forum junkie
- Berichten: 710
- Lid geworden op: 20-03-2010 18:04
-
- Forum junkie
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 23-03-2012 22:14
-
- Moderator
- Berichten: 3071
- Lid geworden op: 31-08-2008 07:18
sommige corsa's zijn af fabriek voorbereid op elektrische ramen .
zo had mijn orginele Tr deur wel de gaten en dus voorbereiding en de deur uit een andere TR die ik er in gezet had was niet voorbereid .
Bij deze deur heb ik de gaten uitgemeten van de orginele deur en zelf gaatjes geborrd en werkt nog steeds naar behoren .
zo had mijn orginele Tr deur wel de gaten en dus voorbereiding en de deur uit een andere TR die ik er in gezet had was niet voorbereid .
Bij deze deur heb ik de gaten uitgemeten van de orginele deur en zelf gaatjes geborrd en werkt nog steeds naar behoren .
half bezopen is een gebrek aan doorzettings vermogen !!
Corsa A 2.0 16V TR 1985
Corsa A 1.2 8V TR 1987 ( verkocht )
Astra G 1.8 16V wagon sportedition II 2003
Corsa A 2.0 16V TR 1985
Corsa A 1.2 8V TR 1987 ( verkocht )
Astra G 1.8 16V wagon sportedition II 2003
-
- Senior member
- Berichten: 1009
- Lid geworden op: 30-12-2010 17:58
kan je een rubber tussen zetten inderdaad. Origineel weet ik zo even niet op ik het op de GSI heb zittenmischa72 schreef:Hoe heb je de overgang naar de deur gemaakt? Zit daar een rubber tussen?
Groeten,
Mischa
Home made:
'92 Corsa GSI C16SEI
Daily:
'06 BMW 330i E90
Sold:
'88 Corsa GSI E16SE
'92 Corsa GSI C16SE
'92 Corsa GSI C16SEI (Origineel!)
'06 BMW 318 E90
'92 Corsa GSI C16SEI
Daily:
'06 BMW 330i E90
Sold:
'88 Corsa GSI E16SE
'92 Corsa GSI C16SE
'92 Corsa GSI C16SEI (Origineel!)
'06 BMW 318 E90
-
- Moderator
- Berichten: 3071
- Lid geworden op: 31-08-2008 07:18
overgang kun je universele rubbers voor krijgen .
Ik moet dat bij mij nog aanpassen , ik heb gaten geboord in de deur en onderin de a-stijl en daar de draden doorgevoerd nadat ik ze flink ingetaped heb en daarna een lange krimpkous er om heen gedaan .
als ik de deur sluit glijden de draden netjes de a stijl in .
Ik moet dat bij mij nog aanpassen , ik heb gaten geboord in de deur en onderin de a-stijl en daar de draden doorgevoerd nadat ik ze flink ingetaped heb en daarna een lange krimpkous er om heen gedaan .
als ik de deur sluit glijden de draden netjes de a stijl in .
half bezopen is een gebrek aan doorzettings vermogen !!
Corsa A 2.0 16V TR 1985
Corsa A 1.2 8V TR 1987 ( verkocht )
Astra G 1.8 16V wagon sportedition II 2003
Corsa A 2.0 16V TR 1985
Corsa A 1.2 8V TR 1987 ( verkocht )
Astra G 1.8 16V wagon sportedition II 2003