De meeste corsa A dynamo's hebben de poelie tegen de vin aanzitten.
Bij mijn oude c14se uit 1991 zat hij meer naar buiten toe, dus een stukje afstand tussen poelie en vin, zoals deze:
Dit is niet omdat er een krukaspositie sensor opzit, omdat een 16se die ook heeft en een gewone dynamo.
Kan zijn dat er een verschil in de dynamo steun zit, maar waarom dan?
Ik en Aapje kwamen er niet uit is er iemand anders die het raadsel kan oplossen? :-D
Waarom verschil in dynamo?
-
- Senior member
- Berichten: 1249
- Lid geworden op: 08-12-2009 17:57
-
- Senior member
- Berichten: 1249
- Lid geworden op: 08-12-2009 17:57
-
- Moderator
- Berichten: 6377
- Lid geworden op: 30-08-2008 17:09
-
- Senior member
- Berichten: 1249
- Lid geworden op: 08-12-2009 17:57
- Aapje
- Moderator
- Berichten: 2819
- Lid geworden op: 26-05-2009 13:09
-
- Moderator
- Berichten: 3071
- Lid geworden op: 31-08-2008 07:18
ik weet nog dat ik mijn dynamo aan moest passen toen deze van mijn 1.3S naar de c20XE ging .
poelie zat ook naar buiten , maar moest tegen de vin omdat de krukaspoelie bij de c20xe dichter tegen het blok aan zit
poelie zat ook naar buiten , maar moest tegen de vin omdat de krukaspoelie bij de c20xe dichter tegen het blok aan zit
half bezopen is een gebrek aan doorzettings vermogen !!
Corsa A 2.0 16V TR 1985
Corsa A 1.2 8V TR 1987 ( verkocht )
Astra G 1.8 16V wagon sportedition II 2003
Corsa A 2.0 16V TR 1985
Corsa A 1.2 8V TR 1987 ( verkocht )
Astra G 1.8 16V wagon sportedition II 2003