Beste,
ik heb een 1600 16v in me corsa gestoken ma het probleem is de benzine pomp maakt te veel druk benzine darm springt maar is benzine pomp komt van 2000 8v calibra heb iemand die het zelfste heeft gedaan met ze auto maar heeft geen probleem heb gedacht om brandstofregelaar te plaatsen ma is normaal niet nodig heb wel een probleem gevond mijn retour zat wel verstopt heb het uit geblazen en was terug in orde ma nu heb ik terug het zelfste probleem zou het kunnen zijn dat ik met een terugslagklep zit in me benzine tank is origineel van een 12s of hebben jullie andere ideeén laat het mij aub weten heb hulp nodig want zo is dit echt gevaarlijk wand motor heeft daar door al brand gevat
mvg jonas
probleem met Benzine Druk
Moderators: freek corsa, Aapje
-
- Moderator
- Berichten: 3071
- Lid geworden op: 31-08-2008 07:18
als de benzinetank inderdaad van een 1.2S komt dan gebruik je hoogstwaarschijnlijk een carburateurtank op een injectiemotor wat al de nodige problemen veroorzaakt .
heb je de benzineleidingen wel veranderd , want volgens mij heb je voor een 1600 16V ook 8 mm slangen nodig en onder de auto ( helemaal 12S ) liggen 6 mm slangen kortom veel te veel druk in de leidingen en ja dan knappen ze .
heb je de benzineleidingen wel veranderd , want volgens mij heb je voor een 1600 16V ook 8 mm slangen nodig en onder de auto ( helemaal 12S ) liggen 6 mm slangen kortom veel te veel druk in de leidingen en ja dan knappen ze .
half bezopen is een gebrek aan doorzettings vermogen !!
Corsa A 2.0 16V TR 1985
Corsa A 1.2 8V TR 1987 ( verkocht )
Astra G 1.8 16V wagon sportedition II 2003
Corsa A 2.0 16V TR 1985
Corsa A 1.2 8V TR 1987 ( verkocht )
Astra G 1.8 16V wagon sportedition II 2003