moralescorsa TR project
-
- Starter
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 29-05-2012 11:21
moralescorsa TR project
De plannen
eerst de 1.2 eruit lepelen !! zodat ik de motor ruimte schoon kan maken en goed in de tectyl kan zetten.
* kleur WIT met zwart/wit interieur "leder" of ZWART met wit/zwart interieur.
dit zal een GSI interieur worden die ik nog moet kopen.
* Bumpers ben ik nog niet uit.. of gsi bumpers of de old look behouden.
* velgjes brock b1 of stalen velgjes verbreden.
Nog genoeg dingen die ik nog moet halen.
maar het gaat de goede kant op
De corsa
op zoek naar roest maar geen spatje roest! :eek:
eerst de 1.2 eruit lepelen !! zodat ik de motor ruimte schoon kan maken en goed in de tectyl kan zetten.
* kleur WIT met zwart/wit interieur "leder" of ZWART met wit/zwart interieur.
dit zal een GSI interieur worden die ik nog moet kopen.
* Bumpers ben ik nog niet uit.. of gsi bumpers of de old look behouden.
* velgjes brock b1 of stalen velgjes verbreden.
Nog genoeg dingen die ik nog moet halen.
maar het gaat de goede kant op
De corsa
op zoek naar roest maar geen spatje roest! :eek:
-
- Starter
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 29-05-2012 11:21
-
- Senior member
- Berichten: 1340
- Lid geworden op: 09-04-2010 08:30
Wat voor velgen zoek je precies? Ik heb nog een set 14" verbreed opel staal, zijn 7,5J breed (normaal 5,5). Met opel naafkapjes.
Met nog ruim profiel dunlop banden.
Ik sta op het punt de velgen te gaan stralen en opnieuw te coaten (weet nog niet welke kleur) en dan te verkopen, met of zonder banden.
Dus er is van alles mogelijk...
Met nog ruim profiel dunlop banden.
Ik sta op het punt de velgen te gaan stralen en opnieuw te coaten (weet nog niet welke kleur) en dan te verkopen, met of zonder banden.
Dus er is van alles mogelijk...
-
- Starter
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 29-05-2012 11:21
Gonzo schreef:Wat voor velgen zoek je precies? Ik heb nog een set 14" verbreed opel staal, zijn 7,5J breed (normaal 5,5). Met opel naafkapjes.
Met nog ruim profiel dunlop banden.
Ik sta op het punt de velgen te gaan stralen en opnieuw te coaten (weet nog niet welke kleur) en dan te verkopen, met of zonder banden.
Dus er is van alles mogelijk...
Ik ben er nog niet uit wat ik precies wil.
maar ik denk dat ik voor brock b1 ga.
-
- Forum junkie
- Berichten: 768
- Lid geworden op: 22-01-2011 14:10
Heel erg net ding!
Ik zou hem persoonlijk alleen van een C20XE voorzien en verder van binnen en buiten helemaal origineel laten met alleen andere velgen (15x6 inch staal bijvoorbeeld) en een goed setje dempers en veren (zo tussen 40 a 60mm lager. Ook de uitlaat kan standaard blijven.
Onnodige striping eraf, goed poetsen en klaar, dikke retro style.
Knikkend hondje op de hoedenplank en een hoed van je opa-vader.
Geloof me, daarmee heb je 1000X meer lol als met een naar GSI omgebouwde.
Mensen snappen helemaal niet wat hun overkomt als een (in hun ogen) standaard TR er als een malle vandoor gaat.
Levert bij mij nog iedere keer verbaasde gezichten en van vele "snelle auto" bestuurders een dikke, dikke duim als je ze daarna voorbij laat of bij het volgende stoplicht als ze dan achter je gaan staan ipv van naast je :D .
Bij een omgebouwde auto ziet men een omgebouwde auto...... niets meer en niets minder. Maakt dan niet uit of hij snel is of niet.
Daarbij kost het aanzienlijk minder, bent ook nog sneller klaar en hebt meer lol.
Een GSI interieur past ook niet goed daar je achterbank de nodige beugels mist.
Echter het is jouw auto en je moet het zelf weten.
Paar ideetjes
Deze is met GSI interieur. Naar mijn idee past het op een of andere manier niet....
Ik zou hem persoonlijk alleen van een C20XE voorzien en verder van binnen en buiten helemaal origineel laten met alleen andere velgen (15x6 inch staal bijvoorbeeld) en een goed setje dempers en veren (zo tussen 40 a 60mm lager. Ook de uitlaat kan standaard blijven.
Onnodige striping eraf, goed poetsen en klaar, dikke retro style.
Knikkend hondje op de hoedenplank en een hoed van je opa-vader.
Geloof me, daarmee heb je 1000X meer lol als met een naar GSI omgebouwde.
Mensen snappen helemaal niet wat hun overkomt als een (in hun ogen) standaard TR er als een malle vandoor gaat.
Levert bij mij nog iedere keer verbaasde gezichten en van vele "snelle auto" bestuurders een dikke, dikke duim als je ze daarna voorbij laat of bij het volgende stoplicht als ze dan achter je gaan staan ipv van naast je :D .
Bij een omgebouwde auto ziet men een omgebouwde auto...... niets meer en niets minder. Maakt dan niet uit of hij snel is of niet.
Daarbij kost het aanzienlijk minder, bent ook nog sneller klaar en hebt meer lol.
Een GSI interieur past ook niet goed daar je achterbank de nodige beugels mist.
Echter het is jouw auto en je moet het zelf weten.
Paar ideetjes
Deze is met GSI interieur. Naar mijn idee past het op een of andere manier niet....
-
- Site Admin
- Berichten: 3259
- Lid geworden op: 25-05-2010 22:44
-
- Senior member
- Berichten: 1340
- Lid geworden op: 09-04-2010 08:30
-
- Starter
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 29-05-2012 11:21