lichter maken
-
- Site Admin
- Berichten: 3259
- Lid geworden op: 25-05-2010 22:44
Probeer even de tijd te nemen om het een paar keer over te lezen, dat voorkomt dit alles en scheelt uiteindelijk bergen met tijd
Corsa A1 '87 (3L V6) Project
Had:
Corsa A2 '88 (1.4i)
Corsa A2 '88 (1.3NB)
Corsa A1 '86 Sedan (1.2LS)
Corsa A1 '86 (1.0LS»1.4i)
Corsa A1 '85
Corsa A1 '83 Airride
Corsa A1 '83 (c20ne op dellortho's) Luxus
Had:
Corsa A2 '88 (1.4i)
Corsa A2 '88 (1.3NB)
Corsa A1 '86 Sedan (1.2LS)
Corsa A1 '86 (1.0LS»1.4i)
Corsa A1 '85
Corsa A1 '83 Airride
Corsa A1 '83 (c20ne op dellortho's) Luxus
-
- Senior member
- Berichten: 1249
- Lid geworden op: 08-12-2009 17:57
-
- Site Admin
- Berichten: 3259
- Lid geworden op: 25-05-2010 22:44
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 257
- Lid geworden op: 22-08-2014 13:26
Zonder je aan te willen vallen lars , ik denk dat je lees zwakte niet het probleem is maar je vermogen om eens een besluit te nemen.
Leuk dat je zo begaan bent met je corsa , maar persoonlijk krijg ik het idee dat je in 7 gaten tegelijk wilt springen.
Waar je last van hebt is volgens mij dat je heel graag iets wilt veranderen aan je wagen maar je niet echt weet wat.
Mijn advies is denk eens rustig na over wat je nu echt wilt en wat ook haalbaar voor je is, en dan staat iedereen je hier volgens mij graag met raad en daad terzijde.
Nogmaals dit is geen verwijt slechts een observatie van wat ik meen te lezen van het geen je tot u toe gepost hebt.
gr Johan
Leuk dat je zo begaan bent met je corsa , maar persoonlijk krijg ik het idee dat je in 7 gaten tegelijk wilt springen.
Waar je last van hebt is volgens mij dat je heel graag iets wilt veranderen aan je wagen maar je niet echt weet wat.
Mijn advies is denk eens rustig na over wat je nu echt wilt en wat ook haalbaar voor je is, en dan staat iedereen je hier volgens mij graag met raad en daad terzijde.
Nogmaals dit is geen verwijt slechts een observatie van wat ik meen te lezen van het geen je tot u toe gepost hebt.
gr Johan
traditie in eren houden is niet het bewaren van de as , maar het doorgeven van het vuur.
-
- Moderator
- Berichten: 3071
- Lid geworden op: 31-08-2008 07:18
denk dat het grootste probleem is dat men graag wat wil en denkt dit binnen een dag te kunnen realiseren .
Ik snap dat men de auto zo licht mogelijk op kenteken wil hebben , maar men vergeet dat een motor ombouw veel tijd , energie en geld kost , dus dat hele lichter maken verdien je never nooit weer terug .
Ik heb die van mij lichter gemaakt in de tijd dat de kwart tarief regeling er nog niet was , maar heb die van mij lichter gemaakt voor de verhoudingen . Want zeg nou eerlijk wat klinkt nou leuker : ik heb 150 pk op 950 kg of ik heb 150 pk op 800 kg
Je bent volgens mij 17 jaar , dus als oude rot in het corsa wereldje wil ik je 1 tip geven . Doe eerst rijervaring op voordat je van alles aan de auto veranderd , een deukje heb je er zo in als beginneling en met een c20xe heb je gewoon een kanon onder je kont en daar heb je wel de vereiste rijervaring bij nodig om dat op de weg te houden
Ik snap dat men de auto zo licht mogelijk op kenteken wil hebben , maar men vergeet dat een motor ombouw veel tijd , energie en geld kost , dus dat hele lichter maken verdien je never nooit weer terug .
Ik heb die van mij lichter gemaakt in de tijd dat de kwart tarief regeling er nog niet was , maar heb die van mij lichter gemaakt voor de verhoudingen . Want zeg nou eerlijk wat klinkt nou leuker : ik heb 150 pk op 950 kg of ik heb 150 pk op 800 kg
Je bent volgens mij 17 jaar , dus als oude rot in het corsa wereldje wil ik je 1 tip geven . Doe eerst rijervaring op voordat je van alles aan de auto veranderd , een deukje heb je er zo in als beginneling en met een c20xe heb je gewoon een kanon onder je kont en daar heb je wel de vereiste rijervaring bij nodig om dat op de weg te houden
half bezopen is een gebrek aan doorzettings vermogen !!
Corsa A 2.0 16V TR 1985
Corsa A 1.2 8V TR 1987 ( verkocht )
Astra G 1.8 16V wagon sportedition II 2003
Corsa A 2.0 16V TR 1985
Corsa A 1.2 8V TR 1987 ( verkocht )
Astra G 1.8 16V wagon sportedition II 2003