lichter maken

De ruime 2 of 4 deurs.
Bericht
Auteur
Larsl
Fanatieke Poster
Berichten: 117
Lid geworden op: 03-10-2014 23:49

#41 Bericht door Larsl » 01-03-2015 19:31

Je hoeft me niet aan te vallen hoor aapje kan er niks aan doen dat ik dyslexie heb en soms over iets heen lees

LeonStr
Site Admin
Berichten: 3259
Lid geworden op: 25-05-2010 22:44

#42 Bericht door LeonStr » 01-03-2015 20:15

Probeer even de tijd te nemen om het een paar keer over te lezen, dat voorkomt dit alles en scheelt uiteindelijk bergen met tijd :)
Corsa A1 '87 (3L V6) Project

Had:
Corsa A2 '88 (1.4i)
Corsa A2 '88 (1.3NB)
Corsa A1 '86 Sedan (1.2LS)
Corsa A1 '86 (1.0LS»1.4i)
Corsa A1 '85
Corsa A1 '83 Airride
Corsa A1 '83 (c20ne op dellortho's) Luxus

bromgabber
Senior member
Berichten: 1249
Lid geworden op: 08-12-2009 17:57

#43 Bericht door bromgabber » 02-03-2015 18:12

Klopt, werkt bij mij ook.
Aangezien ik ook dyslextisch (of hoe je het schrijf) ben, en wel eens zelf woorden bij een zin bedenk :lol:

Larsl
Fanatieke Poster
Berichten: 117
Lid geworden op: 03-10-2014 23:49

#44 Bericht door Larsl » 03-03-2015 07:41

Nou ik zou wat langer er over doen dan

LeonStr
Site Admin
Berichten: 3259
Lid geworden op: 25-05-2010 22:44

#45 Bericht door LeonStr » 03-03-2015 21:47

Is geen belediging, alleen een tip!
Corsa A1 '87 (3L V6) Project

Had:
Corsa A2 '88 (1.4i)
Corsa A2 '88 (1.3NB)
Corsa A1 '86 Sedan (1.2LS)
Corsa A1 '86 (1.0LS»1.4i)
Corsa A1 '85
Corsa A1 '83 Airride
Corsa A1 '83 (c20ne op dellortho's) Luxus

fat ass corsa johan
Fanatieke Poster
Berichten: 257
Lid geworden op: 22-08-2014 13:26

#46 Bericht door fat ass corsa johan » 04-03-2015 21:48

Zonder je aan te willen vallen lars , ik denk dat je lees zwakte niet het probleem is maar je vermogen om eens een besluit te nemen.
Leuk dat je zo begaan bent met je corsa , maar persoonlijk krijg ik het idee dat je in 7 gaten tegelijk wilt springen.
Waar je last van hebt is volgens mij dat je heel graag iets wilt veranderen aan je wagen maar je niet echt weet wat.
Mijn advies is denk eens rustig na over wat je nu echt wilt en wat ook haalbaar voor je is, en dan staat iedereen je hier volgens mij graag met raad en daad terzijde.
Nogmaals dit is geen verwijt slechts een observatie van wat ik meen te lezen van het geen je tot u toe gepost hebt.

gr Johan
traditie in eren houden is niet het bewaren van de as , maar het doorgeven van het vuur.

crossagek
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: 31-08-2008 07:18

#47 Bericht door crossagek » 05-03-2015 08:46

denk dat het grootste probleem is dat men graag wat wil en denkt dit binnen een dag te kunnen realiseren .

Ik snap dat men de auto zo licht mogelijk op kenteken wil hebben , maar men vergeet dat een motor ombouw veel tijd , energie en geld kost , dus dat hele lichter maken verdien je never nooit weer terug .

Ik heb die van mij lichter gemaakt in de tijd dat de kwart tarief regeling er nog niet was , maar heb die van mij lichter gemaakt voor de verhoudingen . Want zeg nou eerlijk wat klinkt nou leuker : ik heb 150 pk op 950 kg of ik heb 150 pk op 800 kg ;)


Je bent volgens mij 17 jaar , dus als oude rot in het corsa wereldje wil ik je 1 tip geven . Doe eerst rijervaring op voordat je van alles aan de auto veranderd , een deukje heb je er zo in als beginneling en met een c20xe heb je gewoon een kanon onder je kont en daar heb je wel de vereiste rijervaring bij nodig om dat op de weg te houden ;) ;)
half bezopen is een gebrek aan doorzettings vermogen !!

Corsa A 2.0 16V TR 1985
Corsa A 1.2 8V TR 1987 ( verkocht )
Astra G 1.8 16V wagon sportedition II 2003

Plaats reactie

Terug naar “Corsa TR”