Te koop: Opel Corsa 1.2i (A3)

Verkoop hier je corsa. Vermeld zoveel mogelijk en een foto doet wonderen!
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Hen3tjuh
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 03-01-2015 16:43

Te koop: Opel Corsa 1.2i (A3)

#1 Bericht door Hen3tjuh » 21-05-2015 18:15

helaas, de APK verliep niet zoals ik heel stiekem gehoopt had.
vooral veel laswerk, en hier heb ik geen tijd voor.
Ik vind het zonde om hem naar de sloop te brengen of voor de cross te gebruiken dus bied ik hem hier aan.
of als donor auto, of als opknapper.
wanneer je precies wil weten wat er moet gebeuren en wat het keuringsrapport zegt dan mag je me een berichtje sturen.(ik zal mijn nummer onderaan vermelden)
Ik mag nog tot de 24e van juni rijden en daarna zit de apk erop, dus ik kan hem eventueel langs komen brengen en dan regelen we de overname verder. wanneer de apk is vervallen moet hij namelijk met autoambulance worden opgehaald.
er zit momenteel een blauwe deur in omdat de originele deur met plamuur is bewerkt en er minder goed uitziet als deze blauwe.
de orginele deur heb ik liggen, dus die mag je erbij hebben of die gaat bij het oud ijzer!
Hij staat op GSI-velgen met hele goede banden, deze heb ik nog geen half jaar terug nieuw gekocht.
ook zit er een GSI tellerbak in, dus met toerenteller.
ik heb de originele tellerbak ook nog liggen en zelfs een extra GSI-teller.

ik verkoop hem het liefst in zijn geheel inclusief die velgen en tellers.
Wanneer je bod goed genoeg is krijg je alles er dus bij.
wanneer je Bod hier niet naar is, of je hebt die extra's niet nodig dan zet ik hem hem op stalen velgen en verkoop ik de GSI-tellers apart en zet ik de originele teller er weer in.

GSI-tellers hebben me 40 euro en 50 euro gekost, de velgen 50 euro, plus nieuwe banden a 40 euro per stuk.
dus alleen hiermee zit ik al op 300 euro.
natuurlijk hoef ik dit er niet voor terug, maar neem het wel mee in het bod dat je misschien wil uitbrengen.

hieronder een aantal foto's, mocht je meer willen weten of een bod willen uitbrengen dan mag je me een Whatsapp berichtje doen, een SMS berichtje of je mag me bellen. mocht ik niet opnemen spreek dan even de voicemail in.

0627500178

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

0627500178
voor meer informatie of een bod

vragen mag je natuurlijk ook hieronder plaatsen
Ookal roest ie nog zo snel, in mijn hart daar blijft mijn Corsa wel!

bromgabber
Senior member
Berichten: 1249
Lid geworden op: 08-12-2009 17:57

#2 Bericht door bromgabber » 24-05-2015 13:41

Wil je mij misschien een pbtje sturen met wat eraan gebeuren moet, en weklke prijs jezelf in gedachten heb? ;)

Hen3tjuh
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 03-01-2015 16:43

#3 Bericht door Hen3tjuh » 15-06-2015 19:55

nog iemand belang bij? 150 euro voor de auto op stalen velgen en 150 euro voor de GSI-velgen met (goede) banden
Ookal roest ie nog zo snel, in mijn hart daar blijft mijn Corsa wel!

Hanskehanzel
Fanatieke Poster
Berichten: 93
Lid geworden op: 11-06-2012 10:51

#4 Bericht door Hanskehanzel » 15-06-2015 20:17

jammer dat je zo ver weg woont ... en dat er nie bij staat wat er aan moet gebeuren
??
ik moet tijdelijk ander auto er bij hebben en voor me eigen op te knappe ...

suc6 nog met verkopen
altijd tijd tekort
Corsa a gsi 88 in een 84 1.0
🤪

Hen3tjuh
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 03-01-2015 16:43

#5 Bericht door Hen3tjuh » 15-06-2015 20:24

bestuurdersstoel moet vervangen worden (is iets binnen in gebroken), roest wielkast rechtsachter, roest dorpel linksachteraan, wiellager linksvoor, rubber bij zowel remslang als benzineslngetje begint te verstaffen dus moeten vervangen worden, koplampen zitten er niet vast in, lampen zijn ook niet goed afgesteld, achterremmen verschillen te veel.
Ookal roest ie nog zo snel, in mijn hart daar blijft mijn Corsa wel!

Plaats reactie

Terug naar “Te koop complete autos”