Corsa A c20xe
-
- Forum junkie
- Berichten: 900
- Lid geworden op: 30-08-2008 18:26
Corsa A c20xe
aangezien er nooit mee gereden wordt..
Show& shine zal je niet winnen. sprinten was het doel.
Prijs: 2250 euro
te duur? tel enkel de kosten van het blok maar op..
Auto:
Corsa A 3 deurs
A1 sr voorbumper
A2 GSI achterbumper
doorgelast motorruim
Originele PS tuning smoke koplampen
Harde deuren (helaas 1 met grote flauwe deuk)
Lexaan ramen (voorste zijramen met slider. nooit gemonteerd)
semi strakke a1 kofferklep
Geen APK
C14nz op kenteken
Mat blauw (china blue) met zwart wit geblokt dak. Alles is in matte lak.
Links achter is de wielrand vervangen, enkel is de lak daar nu gebarsten, plamuur zal hoogstwaarschijnlijk dus aan het werken zijn (vocht)
Oftewel, geen schoonheid, wel hard. Veel kleine plaatjes her en der door diverse eigenaren. (Lapjeskap)
Blok:
C20xe , 191xxx KM zelf uit een originele 2de eigenaar calibra gehaald. (beide eigenaren 40+)
Schrick nokkenassen
Mantzel SFI vervanger
ARP2000 drijfstangbouten
Miruni testbank afgesteld, 7600rpm.
172pk (uitdraai aanwezig) afgesteld op vlak topvermogen. tussen 5 en 7000 rpm ligt het vermogen constant boven de 140 wiel pk's.
Billit vliegwiel , 4kg (200 km oud, aankoopbon aanwezig)
OMP koppelingset (200km oud, aankoopbon aanwezig)
F20 bak met Quaiffe sperr (6000 km oud)
Lange Chris Ashtley motorsport aandrijfas, uberdik uit 1 stuk.
Onbekende korte aandrijfas.
Mtech motorsteunen
RVS groep A uitlaat
MSD 6AL met 2step
Interieur
2x imitatie sparco (met lichte schade aan bekleding)
Schroth 3punt gordels
Zeldzaam Analoog kadett gsi 16v dash (250 km/h , 8000 rpm)
Redtop accu in kofferbak
Onderstel
PU rubbers in GSI trekstangen
PU rubbers in GSI draagarmen
Vmaxx schroefset. 80mm achterveren.
Astra 16v klauwen met Brembo max schijven en Ferrodo DS2500 blokken\
Verbrede 14 inch GT velgen in 7,5j. zwart gecoat.
http://s30.photobucket.com/user/mayhem2 ... 2.mp4.html
http://www.youtube.com/watch?v=s_-0KRZzFZA
Show& shine zal je niet winnen. sprinten was het doel.
Prijs: 2250 euro
te duur? tel enkel de kosten van het blok maar op..
Auto:
Corsa A 3 deurs
A1 sr voorbumper
A2 GSI achterbumper
doorgelast motorruim
Originele PS tuning smoke koplampen
Harde deuren (helaas 1 met grote flauwe deuk)
Lexaan ramen (voorste zijramen met slider. nooit gemonteerd)
semi strakke a1 kofferklep
Geen APK
C14nz op kenteken
Mat blauw (china blue) met zwart wit geblokt dak. Alles is in matte lak.
Links achter is de wielrand vervangen, enkel is de lak daar nu gebarsten, plamuur zal hoogstwaarschijnlijk dus aan het werken zijn (vocht)
Oftewel, geen schoonheid, wel hard. Veel kleine plaatjes her en der door diverse eigenaren. (Lapjeskap)
Blok:
C20xe , 191xxx KM zelf uit een originele 2de eigenaar calibra gehaald. (beide eigenaren 40+)
Schrick nokkenassen
Mantzel SFI vervanger
ARP2000 drijfstangbouten
Miruni testbank afgesteld, 7600rpm.
172pk (uitdraai aanwezig) afgesteld op vlak topvermogen. tussen 5 en 7000 rpm ligt het vermogen constant boven de 140 wiel pk's.
Billit vliegwiel , 4kg (200 km oud, aankoopbon aanwezig)
OMP koppelingset (200km oud, aankoopbon aanwezig)
F20 bak met Quaiffe sperr (6000 km oud)
Lange Chris Ashtley motorsport aandrijfas, uberdik uit 1 stuk.
Onbekende korte aandrijfas.
Mtech motorsteunen
RVS groep A uitlaat
MSD 6AL met 2step
Interieur
2x imitatie sparco (met lichte schade aan bekleding)
Schroth 3punt gordels
Zeldzaam Analoog kadett gsi 16v dash (250 km/h , 8000 rpm)
Redtop accu in kofferbak
Onderstel
PU rubbers in GSI trekstangen
PU rubbers in GSI draagarmen
Vmaxx schroefset. 80mm achterveren.
Astra 16v klauwen met Brembo max schijven en Ferrodo DS2500 blokken\
Verbrede 14 inch GT velgen in 7,5j. zwart gecoat.
http://s30.photobucket.com/user/mayhem2 ... 2.mp4.html
http://www.youtube.com/watch?v=s_-0KRZzFZA
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 435
- Lid geworden op: 05-01-2013 00:31
-
- Forum junkie
- Berichten: 900
- Lid geworden op: 30-08-2008 18:26
Ter info:
Het is van oorsprong een a3, Njoy c14nz uit 1991.
Binnen leeg, zinloze steunen zijn verwijderd, hemel is eruit. Alles is leeg en kaal. 2 stoelen, een a3 dash met omp stuur en gordels, thats it.
Intern calibra schakelmechaniek (moet nog goed afgewerkt worden. zit goed, maar niet de mooiste)
Auto is gewogen, 780 kilo met 1/3 tank benzine.
Het is van oorsprong een a3, Njoy c14nz uit 1991.
Binnen leeg, zinloze steunen zijn verwijderd, hemel is eruit. Alles is leeg en kaal. 2 stoelen, een a3 dash met omp stuur en gordels, thats it.
Intern calibra schakelmechaniek (moet nog goed afgewerkt worden. zit goed, maar niet de mooiste)
Auto is gewogen, 780 kilo met 1/3 tank benzine.
-
- Forum junkie
- Berichten: 900
- Lid geworden op: 30-08-2008 18:26
Op dit moment heb ik enkel oude foto´s.
Hij staat op dit moment achterin een stoffige schuur, maar ik zal proberen wat duidelijke plaatjes te schieten.
Slechte plekken zijn er in zover, er is zo goed als geen roest. frontbalk is nieuw, veerschotels zijn nieuw etc.
Enkel zijn er op de body enkele plekken die simpelweg niet mooi (wel goed) zijn gelast/opgeknapt.
1 wielrand achter is enkele jaren terug vervangne, maar de lak is gebarsten, dus ik vermoed dat de plamuur aan het rommelen is eronder.
Ik vertrek deze week naar Italië, zodra ik terug ben zal ik in ieder geval APK erop zetten, dat maakt alles wat makkelijker.
Hij staat op dit moment achterin een stoffige schuur, maar ik zal proberen wat duidelijke plaatjes te schieten.
Slechte plekken zijn er in zover, er is zo goed als geen roest. frontbalk is nieuw, veerschotels zijn nieuw etc.
Enkel zijn er op de body enkele plekken die simpelweg niet mooi (wel goed) zijn gelast/opgeknapt.
1 wielrand achter is enkele jaren terug vervangne, maar de lak is gebarsten, dus ik vermoed dat de plamuur aan het rommelen is eronder.
Ik vertrek deze week naar Italië, zodra ik terug ben zal ik in ieder geval APK erop zetten, dat maakt alles wat makkelijker.