Verkocht.
-
- Senior member
- Berichten: 1340
- Lid geworden op: 09-04-2010 08:30
Verkocht.
Oké, de plannen zijn gezet. Op reis met het vrouwtje voor onbepaalde tijd in een oldskool mercedes camper.
Daarom gaan er 4 van de 5 Corsa A's weg
Bij deze, mijn trots, de rode TR met C20NET krijgt een nieuwe eigenaar. Iemand die hem ook goed kan handelen en behandelen. Er zit veel werk en liefde in en het is echt een beest van een wagen zonder echte optische tuning (187pk / 282Nm bij 0.55 bar, 0-100 onder 4,5s, top 238km/u op gps (het kan nóg gekker indien gewenst, even de turbodruk verhogen en/of F18WR versnellingsbak plaatsen))
Even een paar specs van deze über sleeper:
- Betrouwbare C20NE met verse pakkingen en riemen
- F18CR versnellingsbak met race koppeling
- Echte Corsa GSI assen met dikke kineten
- TD04 turbo, momenteel op 550 mBar afgesteld
- Dikkere injectoren (cc's weet ik ff niet uit m'n hoofd)
- Instelbare brandstofdrukregelaar
- Wideband Lambda sensor (Vems)
- Turbo timer (laat de motor indien gewenst na het parkeren nog even draaien om de turbo te koelen)
- RVS uitlaat 2.5" met simons dempers (en verroest eindpijpje voor het sleeper effect)
- Nylon bussen in de ophanging
- Apex Xforce Schroefset is rondom hardheid instelbaar
- 15" zwart opel staal met ronde naafkapjes (opel logo in kleur auto)
- TOYO Proxes T1R 240km/u banden
- Originele zeldzame schuimrubber TR spoiler van Foha met papieren
- Calibra remklauwen met geboorde en geventileerde schijven (256 of 288mm)
- GSI teller bak met rode leds ipv standaard lampjes (niet fel, maar lekker rustig voor de oogjes)
- Klassiek ogende turbodruk, olietemp metertjes eveneens met rood led
- Nummer 7 poolbiljart bal als versnellingspook (zelfde kleur als de auto)
- Aluminium veerpootbrug van Wiechers
- Verstevigde draagarmen en dikke stabi- en trek stangen
- Originele grijze dashboard, grijze vloer en grijse deurpanelen
- Rood/grijs Corsa A3 Sport stoelen en achterbank, matcht perfect met rest interieur, lijkt standaard
- Grote Corsa A spiegels in kleur
- GSI bumper in semi gloss / satin Zwart, achterbumper zelfde kleur
- Rode achterlichten of zwarte (of origineel)
- Witte of oranje knippers
- GEEN radio de motor klinkt veels te lekker
- Indien gewenst: Extra onderdelen in overvloed voorradig, van elektronica en turbo's tot versnellingsbakken en een compleet nieuwe C20NE of Sparco rolkooi behoren tot de mogelijkheden als je persé je schuur wilt vullen, hoeft niet.
Topic over de oorspronkelijke bouw:
http://corsaa.forum2go.nl/86-tr-c20ne-t ... t3605.html
Ik post later even up-to-date foto's met huidige bumpers, spoiler, interieur en verlichting enzo...
Het is een sleeper, dus niet de knapste, gepoetste bling bling madafakka, maar een stoffig uitziende bak met plekjes hier en daar.
Het sierstuk van de uitlaat is expres verroest, terwijl de rest rvs is, staat op stalen velgen met daarachter onzichtbare mega remmerij, de turbo afblaas gaat naar de inlaat dus je hoort geen PSSST buiten de auto.
Hiermee laat je iedereen met grote ogen, open mond en duim omhoog ver achter je.
Ik heb met deze wagen probleemloos meer dan 25.000 kilometer asfalt opgevreten (niet op circuit of dragstrip) en nog veel meer auto's achter me gelaten.
Nu is het tijd om afscheid te nemen en een nieuwe eigenaar te zoeken.
Je hoeft niet aan te komen als je pas net je rijbewijs hebt of totaal geen verstand van de techniek.
Een serieus geïnteresseerde krijgt van mij alle ins en outs van deze superwagen en mijn onvoorwaardelijke steun en vraagbaak tijdens eigenaarschap.
Wie?
Richtprijs ergens rond de €2200 - €2500 afhankelijk van de opties.
Bij interesse kun je me altijd even appen of oldskool sms of bellen op 0zes-1nul9nul8vijfzeven1
Greetz,
Paul
Daarom gaan er 4 van de 5 Corsa A's weg
Bij deze, mijn trots, de rode TR met C20NET krijgt een nieuwe eigenaar. Iemand die hem ook goed kan handelen en behandelen. Er zit veel werk en liefde in en het is echt een beest van een wagen zonder echte optische tuning (187pk / 282Nm bij 0.55 bar, 0-100 onder 4,5s, top 238km/u op gps (het kan nóg gekker indien gewenst, even de turbodruk verhogen en/of F18WR versnellingsbak plaatsen))
Even een paar specs van deze über sleeper:
- Betrouwbare C20NE met verse pakkingen en riemen
- F18CR versnellingsbak met race koppeling
- Echte Corsa GSI assen met dikke kineten
- TD04 turbo, momenteel op 550 mBar afgesteld
- Dikkere injectoren (cc's weet ik ff niet uit m'n hoofd)
- Instelbare brandstofdrukregelaar
- Wideband Lambda sensor (Vems)
- Turbo timer (laat de motor indien gewenst na het parkeren nog even draaien om de turbo te koelen)
- RVS uitlaat 2.5" met simons dempers (en verroest eindpijpje voor het sleeper effect)
- Nylon bussen in de ophanging
- Apex Xforce Schroefset is rondom hardheid instelbaar
- 15" zwart opel staal met ronde naafkapjes (opel logo in kleur auto)
- TOYO Proxes T1R 240km/u banden
- Originele zeldzame schuimrubber TR spoiler van Foha met papieren
- Calibra remklauwen met geboorde en geventileerde schijven (256 of 288mm)
- GSI teller bak met rode leds ipv standaard lampjes (niet fel, maar lekker rustig voor de oogjes)
- Klassiek ogende turbodruk, olietemp metertjes eveneens met rood led
- Nummer 7 poolbiljart bal als versnellingspook (zelfde kleur als de auto)
- Aluminium veerpootbrug van Wiechers
- Verstevigde draagarmen en dikke stabi- en trek stangen
- Originele grijze dashboard, grijze vloer en grijse deurpanelen
- Rood/grijs Corsa A3 Sport stoelen en achterbank, matcht perfect met rest interieur, lijkt standaard
- Grote Corsa A spiegels in kleur
- GSI bumper in semi gloss / satin Zwart, achterbumper zelfde kleur
- Rode achterlichten of zwarte (of origineel)
- Witte of oranje knippers
- GEEN radio de motor klinkt veels te lekker
- Indien gewenst: Extra onderdelen in overvloed voorradig, van elektronica en turbo's tot versnellingsbakken en een compleet nieuwe C20NE of Sparco rolkooi behoren tot de mogelijkheden als je persé je schuur wilt vullen, hoeft niet.
Topic over de oorspronkelijke bouw:
http://corsaa.forum2go.nl/86-tr-c20ne-t ... t3605.html
Ik post later even up-to-date foto's met huidige bumpers, spoiler, interieur en verlichting enzo...
Het is een sleeper, dus niet de knapste, gepoetste bling bling madafakka, maar een stoffig uitziende bak met plekjes hier en daar.
Het sierstuk van de uitlaat is expres verroest, terwijl de rest rvs is, staat op stalen velgen met daarachter onzichtbare mega remmerij, de turbo afblaas gaat naar de inlaat dus je hoort geen PSSST buiten de auto.
Hiermee laat je iedereen met grote ogen, open mond en duim omhoog ver achter je.
Ik heb met deze wagen probleemloos meer dan 25.000 kilometer asfalt opgevreten (niet op circuit of dragstrip) en nog veel meer auto's achter me gelaten.
Nu is het tijd om afscheid te nemen en een nieuwe eigenaar te zoeken.
Je hoeft niet aan te komen als je pas net je rijbewijs hebt of totaal geen verstand van de techniek.
Een serieus geïnteresseerde krijgt van mij alle ins en outs van deze superwagen en mijn onvoorwaardelijke steun en vraagbaak tijdens eigenaarschap.
Wie?
Richtprijs ergens rond de €2200 - €2500 afhankelijk van de opties.
Bij interesse kun je me altijd even appen of oldskool sms of bellen op 0zes-1nul9nul8vijfzeven1
Greetz,
Paul
-
- Senior member
- Berichten: 1340
- Lid geworden op: 09-04-2010 08:30
-
- Senior member
- Berichten: 1340
- Lid geworden op: 09-04-2010 08:30
-
- Site Admin
- Berichten: 3259
- Lid geworden op: 25-05-2010 22:44
-
- Site Admin
- Berichten: 3259
- Lid geworden op: 25-05-2010 22:44
-
- Moderator
- Berichten: 6377
- Lid geworden op: 30-08-2008 17:09
-
- Moderator
- Berichten: 6377
- Lid geworden op: 30-08-2008 17:09