Corsa A1 1.3NB GL 1987 in nog zeer goede staat

Verkoop hier je corsa. Vermeld zoveel mogelijk en een foto doet wonderen!
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gwendeau
Berichten: 5
Lid geworden op: 05-04-2015 19:36

Corsa A1 1.3NB GL 1987 in nog zeer goede staat

#1 Bericht door Gwendeau » 28-08-2017 17:18

Wegens ruimtegebrek bied ik mijn zeer nette Corsa A te koop aan. Ik heb hem 4 à 5 jaar geleden van mijn opa gekregen. Hij heeft bij hem en bij mij droog binnen in de garage gestaan en netjes zijn beurten gehad. Hij is nog keihard en er is nog nooit aan gelast. Na 30 jaar zijn er een paar kleine roestplekjes in de deuren aan het ontstaan, maar zelfs de wielkasten zijn nog goed.
Gedurende de jaren dat ik hem reed heb ik een heel aantal onderdelen (laten) vervangen en is hij altijd zonder problemen door de APK gekomen. Het onderhoudsboekje is helaas bij de verhuizing van mijn opa verloren gegaan.

Afbeelding


Algemeen:
Opel Corsa A1 (Club) 1.3NB GL op benzine uit 1987.
APK geldig tot en met 18 augustus 2019, dus 2 jaar! Ook deze keer weer zonder opmerkingen.
30 jaar oud dus geschikt voor de overgangsregeling: slechts maximaal 122 euro/jaar aan wegenbelasting – met zijn 750kg ledig gewicht is hij 43 euro per kwartaal bij volledig jaar.
3 deurs hatchback
‘karminrot’
66280 km op de teller (afgelezen km-stand)

Vraagprijs: €2500,-

Bijzonderheden
- Interieur (koperrode stoelen en bank uit een witte Corsa A Luxus van 1983. Het oorspronkelijke grijze interieur heb ik verkocht aan een andere corsarijder omdat ik er zelf niet meer lekker in zat op langere ritten)
- Remklauwen en schijven aan de voorzijde zijn vervangen met een betere, modernere set van een Astra F. Dit pas 1:1 dus geen aanpassingen nodig en onderdelen normaal te verkrijgen.
- sigarettenaansteker
- er zit een Sony radio met AUX , USB en CD-optie in, maar ik verkoop de originele radio met tapedek erbij
Recent onderhoud (2016-2017), alles nieuw:
- bougies, bougiekables, verdelerkap en rotor
- hoofdremcilinder en wielremcilinder achter
- gasveer achterklep
- koppelingskabel
Opmerkingen
- de radio/speakers zou je opnieuw kunnen aansluiten; de linkerspeaker valt soms weg als je door een kuiltje rijdt
- Bij warm weer en/of lange ritten slaat hij sinds kort wel eens af bij het uitrollen. Loopt verder goed. Koppakking is goed. Waarschijnlijk moet de carburateur schoongemaakt worden of is het chokesysteem niet meer goed. Ruikt erg rijk soms.

Het is echt een supergoed wagentje waar ik met veel trots in heb gereden! Ik zou hem er graag naast houden maar helaas laat mijn parkeerplaats dat niet toe… Heb graag dat iemand hem nog een tijd met plezier op de weg houdt!

Bij interesse of vragen graag mailen op gwendolijn[at]gmail[punt]com, daar zie ik het sneller.



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Te koop complete autos”