Achterste motorsteun verstevigen
-
- Moderator
- Berichten: 6377
- Lid geworden op: 30-08-2008 17:09
Achterste motorsteun verstevigen
Als je met een 2 liter motor rijdt, dan ken je het probleem vast wel dat de motor erg heen en weer gaat. Dit is goed tegen te gaan door deze aanpassing.
Je neemt de motor steun, en drukt er een stuk rubber tussen
Dan zoek je er een stuk plaat of strip bij die de juiste lengte en breedte heeft.
Ik heb hier nog een extra slang tussen gedrukt.
Even een beetje verf erop en hij kan gemonteerd worden.
Je neemt de motor steun, en drukt er een stuk rubber tussen
Dan zoek je er een stuk plaat of strip bij die de juiste lengte en breedte heeft.
Ik heb hier nog een extra slang tussen gedrukt.
Even een beetje verf erop en hij kan gemonteerd worden.
\____
/__|__\__
|(o)___(o)\
Corsa A1 1985 Zwart C20XE 155 pk
Corsa A1 1984 C20NET 280 pk
Corsa A1 1986 C20LET 440pk 550Nm
Corsa B GSi 1996 C20?? Projekt
Audi S3 8L 1.8T APY 300pk Daily
VW T4 MV2 2.5 TDI AHY 186pk
/__|__\__
|(o)___(o)\
Corsa A1 1985 Zwart C20XE 155 pk
Corsa A1 1984 C20NET 280 pk
Corsa A1 1986 C20LET 440pk 550Nm
Corsa B GSi 1996 C20?? Projekt
Audi S3 8L 1.8T APY 300pk Daily
VW T4 MV2 2.5 TDI AHY 186pk
-
- Moderator
- Berichten: 6377
- Lid geworden op: 30-08-2008 17:09
-
- Moderator
- Berichten: 6377
- Lid geworden op: 30-08-2008 17:09
Dit spul dus, dit heb ik 4 jaar terug al eens geprobeerd, dit werkt niet als ik het doe, het word niet hard en blijft plakken.
Misschien doe ik het fout ofzo, maar het werkt niet bij mij.
\____
/__|__\__
|(o)___(o)\
Corsa A1 1985 Zwart C20XE 155 pk
Corsa A1 1984 C20NET 280 pk
Corsa A1 1986 C20LET 440pk 550Nm
Corsa B GSi 1996 C20?? Projekt
Audi S3 8L 1.8T APY 300pk Daily
VW T4 MV2 2.5 TDI AHY 186pk
/__|__\__
|(o)___(o)\
Corsa A1 1985 Zwart C20XE 155 pk
Corsa A1 1984 C20NET 280 pk
Corsa A1 1986 C20LET 440pk 550Nm
Corsa B GSi 1996 C20?? Projekt
Audi S3 8L 1.8T APY 300pk Daily
VW T4 MV2 2.5 TDI AHY 186pk
-
- Forum junkie
- Berichten: 768
- Lid geworden op: 22-01-2011 14:10
Belangrijk is dat je het erg goed mengt en precies de juiste verhoudingen gebruikt.
Bij het mengen ontstaan veel luchtbellen, is niet heel erg. De meeste belle krijg je eruit door na/tijdens het gieten de steun en dus de hars te verhitten met een verfstipper (let erop dat je de tape niet verbrand).
De luchtbellen worden dan warm en willen naar boven en ontsnappen dan uit de hars.
Bij het mengen ontstaan veel luchtbellen, is niet heel erg. De meeste belle krijg je eruit door na/tijdens het gieten de steun en dus de hars te verhitten met een verfstipper (let erop dat je de tape niet verbrand).
De luchtbellen worden dan warm en willen naar boven en ontsnappen dan uit de hars.
- Aapje
- Moderator
- Berichten: 2819
- Lid geworden op: 26-05-2009 13:09
Ik was zelf van plan om het met de hars te doen zoals freek 't probeerde
Weet nog niks over de kosten van die hars, maar moet de steunen van m'n Ascona-C opvullen Motor beweegt nogal veel.
Freek was die hars rommel duur?
Weet nog niks over de kosten van die hars, maar moet de steunen van m'n Ascona-C opvullen Motor beweegt nogal veel.
Freek was die hars rommel duur?
Corsa A Luxus Hatch '84 X16XE
Corsa A Luxus TR '85 16SE
Corsa A GSI '88 E16SE
Astra G 3deurs '00 LPG3 X16SZR
Corsa A Luxus TR '85 16SE
Corsa A GSI '88 E16SE
Astra G 3deurs '00 LPG3 X16SZR