Geplaatst: 14-09-2015 13:45
Ik heb mijn corsa nu ook zo ver verlaagd dat mijn lange aandrijfas tegen de carrosserie liep, daar heb ik de carrosserie een stuk omgeslagen met een grote hamer.
De andere kant (versnellingsbakzijde) kon de homokineet niet meer fatsoenlijk draaien, daar heb ik de motorsteun aangepast:
1. Hard rubber tussen motorsteun (deze opvulling is ook vaak nodig voor c20xe in de corsa)
2. Ander type motorsteun waarbij je het onderste gat moet doorboren en groter maken voor de bout.
Hierbij komt het motorblok genoeg omhoog om de homokineten minder te belasten en heb je net genoeg ruimte dat de versnellingsbak de carrosserie niet raakt
De andere kant (versnellingsbakzijde) kon de homokineet niet meer fatsoenlijk draaien, daar heb ik de motorsteun aangepast:
1. Hard rubber tussen motorsteun (deze opvulling is ook vaak nodig voor c20xe in de corsa)
2. Ander type motorsteun waarbij je het onderste gat moet doorboren en groter maken voor de bout.
Hierbij komt het motorblok genoeg omhoog om de homokineten minder te belasten en heb je net genoeg ruimte dat de versnellingsbak de carrosserie niet raakt