brandstof leidingen

De oer corsa

Moderators: freek corsa, Aapje

Plaats reactie
Bericht
Auteur
anthonyvdmeer
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 22-04-2014 16:38

brandstof leidingen

#1 Bericht door anthonyvdmeer » 05-03-2015 21:26

heb een vraagje ben met een c20xe bezig in te bouwen.
hij loopt wel gewoon met remreiniger.
maar ga volgende week me tank erin zetten maar je hebt 2 leidingen een zwarte en een beige denk ik een dikke en een dunne maar mijn vraag is welke is retour en aanvoer en welke is retour aanvoer op de c20xe

mvg anthony :D

crossagek
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: 31-08-2008 07:18

#2 Bericht door crossagek » 06-03-2015 11:27

als je logisch nadenkt geef je zelf al het antwoord ;)

aanvoer is altijd meer dan wat er retour gaat omdat de motor benzine verbrand als de motor loopt ;)

Dus aanvoer is dik en retour dun ;)
half bezopen is een gebrek aan doorzettings vermogen !!

Corsa A 2.0 16V TR 1985
Corsa A 1.2 8V TR 1987 ( verkocht )
Astra G 1.8 16V wagon sportedition II 2003

anthonyvdmeer
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 22-04-2014 16:38

#3 Bericht door anthonyvdmeer » 06-03-2015 15:33

dankjewel is inderdaad heel logisch maar welke is nou de aanvoer op de c20xe bij de regelaar of aan de rechtse kant van voren gezien?
mvg anthony

max
Forum junkie
Berichten: 768
Lid geworden op: 22-01-2011 14:10

#4 Bericht door max » 06-03-2015 15:45

De leiding en rail moeten onder een bepaalde druk staan, de regelaar regelt die druk, na de regelaar is de druk niet geregeld.

De aansluiting waar je drukregelaar zit is de niet geregelde kant, je retour. Kleine aansluiting.
De aansluiting waar geen drukregelaar is is je aanvoer. Grote aansluiting.

anthonyvdmeer
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 22-04-2014 16:38

#5 Bericht door anthonyvdmeer » 09-03-2015 09:46

dankjewel voor jullie reacties(y) ik ga hem vanavond klaar maken

mvg anthony

Plaats reactie

Terug naar “Corsa A1 ”