Corsa A1 X16XEL
Moderators: freek corsa, Aapje
-
- Senior member
- Berichten: 1284
- Lid geworden op: 30-08-2008 23:02
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 131
- Lid geworden op: 01-06-2016 14:38
-
- Forum junkie
- Berichten: 660
- Lid geworden op: 12-03-2010 21:07
Als je een benzinempomp van een multipoint Corsa-B of Astra-F hebt, dan is die voldoende. Ik heb altijd met mijn X16XE Corsa-B GSi pomp gereden.
Zowel met de 175pk X16XE als mede met de phase 2 LET erin.
De originele computer is prima te chippen voor jouw setup, je moet alleen wel een goede chip op maat laten maken.
Hiervoor kan je terecht bij Dbilas zelf in Duitsland of bij de oude chipper van Mantzel (die voor zichzelf is begonnen, ik kan aan zijn gegeven komen).
Mogelijk kan Miruni /Rudy Hetterscheid ook deze ecu chippen.
Je kan natuurlijk ook overstappen op een VEMS Plug and Play voor de X16XE.
Daarnaast vind deze setup de 262 graden Dbilas nokkies wel fijn
Zowel met de 175pk X16XE als mede met de phase 2 LET erin.
De originele computer is prima te chippen voor jouw setup, je moet alleen wel een goede chip op maat laten maken.
Hiervoor kan je terecht bij Dbilas zelf in Duitsland of bij de oude chipper van Mantzel (die voor zichzelf is begonnen, ik kan aan zijn gegeven komen).
Mogelijk kan Miruni /Rudy Hetterscheid ook deze ecu chippen.
Je kan natuurlijk ook overstappen op een VEMS Plug and Play voor de X16XE.
Daarnaast vind deze setup de 262 graden Dbilas nokkies wel fijn
Speed provides the one genuinely modern pleasure!
-
- Site Admin
- Berichten: 3259
- Lid geworden op: 25-05-2010 22:44
-
- Starter
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 28-12-2016 22:51
Jip, dat klopt! Ik ben voor de laatste keer naar de keuring gegaan in 2012. Als je in België je wagen keurd voor oldtimer dan heb je een onbeperkte keuring dus met andere woorden: je hoeft niet meer naar de keuring te gaan.sylvester1 schreef:Klopt het dat je de gordels op de veerpootbrug achter hebt gemonteerd?
Wordt dit goed gekeurd in België? Ik zou zelf twee gordels niet willen bevestigen op twee 8mm-10mm draadeinden.
Verder een mooie corsa om te zien en erg mooie kleur keuze :D
Zo zou ik de corsa nooit goedgekeurd krijgen. Namelijk de motor switchen mag niet in België. Rolkooi van voor tot achter mag niet. Gordels op de veerpootbrug zou ook niet mogen, etc...
Ik rij er ook niet veel bij omdat ik bang heb voor een ongeval te krijgen. Dan kunnen ze gaan zeiken over de ombouw etc.
Ik heb al gedacht voor hem in te voeren in Nederland, daar laten keuren, en dan terug invoeren in België. Dat mag dan weer wel ...
Zal dat lukken denken je?
Thanks!Barrythefirst schreef:Mooie wagen
Ok, thanks voor de info! Bij de Dbilas Flowtec manifold zit de ECU chip erbij als ik me niet vergis. Hopelijk krijg ik deze week antwoord van Dbilas, er mag wat vaart achter zitten nu :)Corsa_GSi schreef:Als je een benzinempomp van een multipoint Corsa-B of Astra-F hebt, dan is die voldoende. Ik heb altijd met mijn X16XE Corsa-B GSi pomp gereden.
Zowel met de 175pk X16XE als mede met de phase 2 LET erin.
De originele computer is prima te chippen voor jouw setup, je moet alleen wel een goede chip op maat laten maken.
Hiervoor kan je terecht bij Dbilas zelf in Duitsland of bij de oude chipper van Mantzel (die voor zichzelf is begonnen, ik kan aan zijn gegeven komen).
Mogelijk kan Miruni /Rudy Hetterscheid ook deze ecu chippen.
Je kan natuurlijk ook overstappen op een VEMS Plug and Play voor de X16XE.
Daarnaast vind deze setup de 262 graden Dbilas nokkies wel fijn :D
Canonica 14" met yokahama 195/45r14 erop ;)LeonStr schreef:Hele vette velgen heb je! Welke maten zijn ze? En wat zijn het eigenlijk voor velgen?
:D
-
- Forum junkie
- Berichten: 660
- Lid geworden op: 12-03-2010 21:07