Pagina 5 van 7

Geplaatst: 19-12-2012 18:13
door Aapje
Jep, zover ik weet zijn de uitlaatpoorten van de OHC 1.2~1.6 (zelfs GSI) is 't zelfde. Alleen de inlaten wijken erg af (ronde gaten versus vierkante).

Zover ik in EPC paar dagen geleden zag was de pakking hetzelfde in elk geval. Alleen de 4-2-1 combinatie zit op de gsi's en niet op de normale monopointers :)

Geplaatst: 19-12-2012 20:31
door Jurgen
Is het wel een 1.6 single point injectie uit die kadett? Komt t uit een e kadett? In de d kadett is namelijk ook een big block 1.6 geleverd, dat wordt lastiger om die erin te leggen denk ik

Geplaatst: 21-12-2012 15:43
door ropkn
motor ligt eer dus mooi in maar waar vul ik mijn boite olie aan bij een f12 bak ???

Geplaatst: 21-12-2012 16:21
door Aapje
ropkn schreef:motor ligt eer dus mooi in maar waar vul ik mijn boite olie aan bij een f12 bak ???
F12? Is die geleverd?

Bij de F13 gebeurt het vullen boven op het schakelhoedje, zit een plastic kapje, met daaronder een bout die je eruit kan schroeven.

Geplaatst: 21-12-2012 16:49
door ropkn
en hoeveel moet daar in ?
of vullen tot op de rand

Geplaatst: 21-12-2012 17:00
door Jurgen
Doe maar niet opvullen tot de rand :-D er zit volgens mij een plug naast je korte aandrijfas, die moet je er uit draaien. Zorgen dat de auto zo'n beetje recht staat en dan van bovenaf vullen tot het uit het gat van dat plugje stroomt.

Geplaatst: 21-12-2012 17:06
door ropkn
mercii hoe zit die plug vast ?

Geplaatst: 21-12-2012 17:15
door Jurgen
Gewoon dopje 13 volgens mij.

Geplaatst: 23-12-2012 12:18
door ropkn
kheb dus probleem met men ontsteking :'(
kan ieman me helpen kvind het egt ni :(

Geplaatst: 23-12-2012 12:48
door prs
wat is het probleem?