RDW Keuring C20XE - 05-07-12 Goedgekeurd!
Moderator: freek corsa
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 243
- Lid geworden op: 14-04-2012 17:49
RDW Keuring C20XE - 05-07-12 Goedgekeurd!
Hoi mensen,
Zou ik zo door de keuring komen met m'n Corsa?
Alles ziet er gewoon super netjes uit, zal alleen de auto wat omhoog moeten schroeven, anders liggen me veren vooraan los.
Er zit Xenon in, dit is mij zelf iets te blauw, gewoon de originele lampen er in zetten?
USA lights, maakt dat voor de keuring nog wat uit?
Remmen zijn voor van een asta GSI, schijven zijn zo goed als nieuw, even eens als de blokken.
Achter ook schijven, ook zo goed als nieuw net zo als de blokken. (zonder remdruk regelaars) Achter blokkeren de remmen absoluut niet als ik een nood-stop maak maar aangezien er achter een installatie ligt van ?? kilo.
Geen kat, maar er staat geen U9 op het kenteken, verder is de uitlaat groep N, met een goeie midden en einddemper van supersprint.
Ik kan hem via Niels (rallyastra) (DHZ twente) op kenteken laten zetten voor € 200,- maar ik denk zelf dat hij er zo wel door komt. Wat zeggen jullie?
Zou ik zo door de keuring komen met m'n Corsa?
Alles ziet er gewoon super netjes uit, zal alleen de auto wat omhoog moeten schroeven, anders liggen me veren vooraan los.
Er zit Xenon in, dit is mij zelf iets te blauw, gewoon de originele lampen er in zetten?
USA lights, maakt dat voor de keuring nog wat uit?
Remmen zijn voor van een asta GSI, schijven zijn zo goed als nieuw, even eens als de blokken.
Achter ook schijven, ook zo goed als nieuw net zo als de blokken. (zonder remdruk regelaars) Achter blokkeren de remmen absoluut niet als ik een nood-stop maak maar aangezien er achter een installatie ligt van ?? kilo.
Geen kat, maar er staat geen U9 op het kenteken, verder is de uitlaat groep N, met een goeie midden en einddemper van supersprint.
Ik kan hem via Niels (rallyastra) (DHZ twente) op kenteken laten zetten voor € 200,- maar ik denk zelf dat hij er zo wel door komt. Wat zeggen jullie?
Corsa A3 C20XE uut 1993
-
- Moderator
- Berichten: 6377
- Lid geworden op: 30-08-2008 17:09
Is hij stil?
Geen lekkages?
Remt hij recht?
CO goed?
Spoorbreedte origineel?
Herkomst van de motor bekend?
Nergens metaal tegen metaal?
Geen lekkages?
Remt hij recht?
CO goed?
Spoorbreedte origineel?
Herkomst van de motor bekend?
Nergens metaal tegen metaal?
\____
/__|__\__
|(o)___(o)\
Corsa A1 1985 Zwart C20XE 155 pk
Corsa A1 1984 C20NET 280 pk
Corsa A1 1986 C20LET 440pk 550Nm
Corsa B GSi 1996 C20?? Projekt
Audi S3 8L 1.8T APY 300pk Daily
VW T4 MV2 2.5 TDI AHY 186pk
/__|__\__
|(o)___(o)\
Corsa A1 1985 Zwart C20XE 155 pk
Corsa A1 1984 C20NET 280 pk
Corsa A1 1986 C20LET 440pk 550Nm
Corsa B GSi 1996 C20?? Projekt
Audi S3 8L 1.8T APY 300pk Daily
VW T4 MV2 2.5 TDI AHY 186pk
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 243
- Lid geworden op: 14-04-2012 17:49
Is hij stil? --> ja als je hem op toeren laat wel
Geen lekkages? --> intern de kop waarschijnlijk. Verder niet.
Remt hij recht? --> ja
CO goed? --> dat weet ik helaas niet
Spoorbreedte origineel? --> ja zal geen probleem geven denk ik
Herkomst van de motor bekend? --> ja bon met bedrijfsnaam en prijs en datum
Nergens metaal tegen metaal? --> niet dat ik heb kunnen waarnemen.
Geen lekkages? --> intern de kop waarschijnlijk. Verder niet.
Remt hij recht? --> ja
CO goed? --> dat weet ik helaas niet
Spoorbreedte origineel? --> ja zal geen probleem geven denk ik
Herkomst van de motor bekend? --> ja bon met bedrijfsnaam en prijs en datum
Nergens metaal tegen metaal? --> niet dat ik heb kunnen waarnemen.
Corsa A3 C20XE uut 1993
-
- Forum junkie
- Berichten: 768
- Lid geworden op: 22-01-2011 14:10
Re: RDW Keuring C20XE
Veren moeten vast.
Haal je xenon eruit, liever origineel.
Ook liever normaal ipv USA.
Als het goed remt is het OK, slangen netjes?
Voor het remmen achter natuurlijk geen probleem, doet je handrem het wel goed?
Je extra gewicht wordt wel gewogen bij de keuring!!!, je houderschapbelasting kan dus omhoog gaan!!
Geen Kat is geen probleem, maakt de keuring makkelijker. Zorg er voor dat je uitlaat niet te luid is.
Haal je xenon eruit, liever origineel.
Ook liever normaal ipv USA.
Als het goed remt is het OK, slangen netjes?
Voor het remmen achter natuurlijk geen probleem, doet je handrem het wel goed?
Je extra gewicht wordt wel gewogen bij de keuring!!!, je houderschapbelasting kan dus omhoog gaan!!
Geen Kat is geen probleem, maakt de keuring makkelijker. Zorg er voor dat je uitlaat niet te luid is.
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 243
- Lid geworden op: 14-04-2012 17:49
Re: RDW Keuring C20XE
Daar zie ik het meeste tegenop. De uitlaatgassen.max schreef: Geen Kat is geen probleem, maakt de keuring makkelijker. Zorg er voor dat je uitlaat niet te luid is.
Nu eventjes kijken als het schroefsetje nog gangbaar is. Zal hem eens een op standje hoogtevrees zetten.
Corsa A3 C20XE uut 1993
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 243
- Lid geworden op: 14-04-2012 17:49
Vanavond het hulpveertje weer tussen de schroefveren gezet. Staat nu gewoon net zo laag! Veer ligt in ieder geval niet meer los, dus weer een puntje minder op de RDW lijst.
MAAR, bij volledig insturen raak ik de band. Een spoorverbreder zullen ze bij de RDW wel niet blij mee zijn denk ik. Heb nog een setje winterbanden liggen in 4x100. (is van m'n ouders hun Corsa C)
Denk dat ik daar maar mee naar de keuring ga. Is wel 14", zo dat passen om m'n schijven? (Astra GSI)
MAAR, bij volledig insturen raak ik de band. Een spoorverbreder zullen ze bij de RDW wel niet blij mee zijn denk ik. Heb nog een setje winterbanden liggen in 4x100. (is van m'n ouders hun Corsa C)
Denk dat ik daar maar mee naar de keuring ga. Is wel 14", zo dat passen om m'n schijven? (Astra GSI)
Corsa A3 C20XE uut 1993