Dag allen,
Ik heb mijn c20xe grotendeels aangesloten alleen heb op de kabelboom 2 zwarte draden. Weet iemand of beiden een geschakelde plus moeten krijgen of is het er 1? Ik sluit alles op die ronde stekker aan.
Kabelboom C20XE
-
- Moderator
- Berichten: 6377
- Lid geworden op: 30-08-2008 17:09
Een foto zal wel helpen om te kunnen zien welke draden je bedoeld.
Ik haal de ronde stekker met die kabelboom er altijd vanaf.
Ik sluit alle draden van de corsa aan op de motor.
Ik haal de ronde stekker met die kabelboom er altijd vanaf.
Ik sluit alle draden van de corsa aan op de motor.
\____
/__|__\__
|(o)___(o)\
Corsa A1 1985 Zwart C20XE 155 pk
Corsa A1 1984 C20NET 280 pk
Corsa A1 1986 C20LET 440pk 550Nm
Corsa B GSi 1996 C20?? Projekt
Audi S3 8L 1.8T APY 300pk Daily
VW T4 MV2 2.5 TDI AHY 186pk
/__|__\__
|(o)___(o)\
Corsa A1 1985 Zwart C20XE 155 pk
Corsa A1 1984 C20NET 280 pk
Corsa A1 1986 C20LET 440pk 550Nm
Corsa B GSi 1996 C20?? Projekt
Audi S3 8L 1.8T APY 300pk Daily
VW T4 MV2 2.5 TDI AHY 186pk
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 11-03-2013 04:35
-
- Moderator
- Berichten: 6377
- Lid geworden op: 30-08-2008 17:09
Mijn advies, als je de ronde stekker er toch al af hebt geknipt, haal de draden bij de motor los.
Sluit de draden van de corsa A rechtstreeks op de motor aan.
Dus de zwarte draad van de corsa rechtstreeks op de zwarte draad van de motorkabelboom, en niet via die extra draden.
Sluit de draden van de corsa A rechtstreeks op de motor aan.
Dus de zwarte draad van de corsa rechtstreeks op de zwarte draad van de motorkabelboom, en niet via die extra draden.
\____
/__|__\__
|(o)___(o)\
Corsa A1 1985 Zwart C20XE 155 pk
Corsa A1 1984 C20NET 280 pk
Corsa A1 1986 C20LET 440pk 550Nm
Corsa B GSi 1996 C20?? Projekt
Audi S3 8L 1.8T APY 300pk Daily
VW T4 MV2 2.5 TDI AHY 186pk
/__|__\__
|(o)___(o)\
Corsa A1 1985 Zwart C20XE 155 pk
Corsa A1 1984 C20NET 280 pk
Corsa A1 1986 C20LET 440pk 550Nm
Corsa B GSi 1996 C20?? Projekt
Audi S3 8L 1.8T APY 300pk Daily
VW T4 MV2 2.5 TDI AHY 186pk
-
- Fanatieke Poster
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 11-03-2013 04:35
Oké dat is goed te doen. Ik vond dit het makkelijkste want dan hoefde ik niet met veel bekabeling naar binnen maar goed, kan het zo aanpassen. Die 2e zwarte draad komt je dus niet bekend voor? Ik denk nl dat de dikke de plus is en de dunne van wat anders maar goed. We halen het wel open en proberen het maar.
-
- Moderator
- Berichten: 6377
- Lid geworden op: 30-08-2008 17:09
Extra draden naar binnen?
Waar heb je het over?
Die bundel draden die aan de motor zit waar de ronde stekker aan zat, dat is voor de startmotor/dynamo/oliesensor/enz.
Die draden kun je van de corsamotor aansluiten.
De geschakelde plus die normaal bij de corsa linksvoor zit, kun je aansluiten aan de enkele zwarte draad die uit de motorkabelboom komt (gebaseerd op de calibra motordraadboom).
Waar heb je het over?
Die bundel draden die aan de motor zit waar de ronde stekker aan zat, dat is voor de startmotor/dynamo/oliesensor/enz.
Die draden kun je van de corsamotor aansluiten.
De geschakelde plus die normaal bij de corsa linksvoor zit, kun je aansluiten aan de enkele zwarte draad die uit de motorkabelboom komt (gebaseerd op de calibra motordraadboom).
\____
/__|__\__
|(o)___(o)\
Corsa A1 1985 Zwart C20XE 155 pk
Corsa A1 1984 C20NET 280 pk
Corsa A1 1986 C20LET 440pk 550Nm
Corsa B GSi 1996 C20?? Projekt
Audi S3 8L 1.8T APY 300pk Daily
VW T4 MV2 2.5 TDI AHY 186pk
/__|__\__
|(o)___(o)\
Corsa A1 1985 Zwart C20XE 155 pk
Corsa A1 1984 C20NET 280 pk
Corsa A1 1986 C20LET 440pk 550Nm
Corsa B GSi 1996 C20?? Projekt
Audi S3 8L 1.8T APY 300pk Daily
VW T4 MV2 2.5 TDI AHY 186pk