Inmiddels dit jaar al aan de 2de F28 bezig. :eek:
Heb er nu 4, waarvan er 1 een kapotte 2 synchro heeft, 1 een kapotte 3 synchro en 1 de schakelvorken van de 4 en 6 stuk heeft. :cry:
Eind van het jaar gaan deze 3 naar WKT om er 1 bak van te laten maken. Dan zal er ook gelijk bakupgrades gedaan worden. FF Sparen hiervoor.
Daarnaast druk bezig de auto goed gemapped te krijgen, de afgelopen 2 keer ging hij stuk op de testbank, waarvan 1 keer met 10 kromme kleppen (nog bedankt Freek voor de nieuwe).
Geluk bij een ongeluk is er verder niets kapot gegaan, dus nieuwe pakking / distrubutie en koprepareren en weer gaan. :eek:
Gisteren weer bij DP Engineering geweest en nu bleef hij wel heel.
Resultaat is een mooi APK / Dagelijks / NL VPower programma en een Race programma op 102 octaan.
Helaas was de NX Jet te groot, want anders hadden we ook eindelijk het lachgas kunnen afstellen.
De 0,33 jet die er nu in zit leverde 260nm bij het shot erbij direct vanaf het in de VEMS ingestelde 3000 tot 4500 toeren :shock:
Binnenkort moet de auto ook weer voor de apk.... :o
Huidige stand op alleen octaan102 @ 1,7 bar, dus zonder lachgas: