Robbie`s Corsa-A GSI E16se

het succes gaat door!

Moderators: freek corsa, Aapje

Bericht
Auteur
leroy
Fanatieke Poster
Berichten: 312
Lid geworden op: 11-01-2011 20:06

#11 Bericht door leroy » 06-07-2012 12:48

Heb je een foto van je stablisator?

Robbie-GSI
Fanatieke Poster
Berichten: 71
Lid geworden op: 03-11-2008 17:00

#12 Bericht door Robbie-GSI » 27-05-2013 22:24

uhm foto staat op pagina 1, toen was deze nog rood.

Robbie-GSI
Fanatieke Poster
Berichten: 71
Lid geworden op: 03-11-2008 17:00

#13 Bericht door Robbie-GSI » 27-05-2013 22:27

update:
De Corsa staat nu inmiddels bij de spuiter gun

Robbie-GSI
Fanatieke Poster
Berichten: 71
Lid geworden op: 03-11-2008 17:00

#14 Bericht door Robbie-GSI » 20-07-2013 20:54

Afbeelding

:D

Robbie-GSI
Fanatieke Poster
Berichten: 71
Lid geworden op: 03-11-2008 17:00

#15 Bericht door Robbie-GSI » 20-07-2013 20:59

Afbeelding

De verlichting doet het al.

Robbie-GSI
Fanatieke Poster
Berichten: 71
Lid geworden op: 03-11-2008 17:00

#16 Bericht door Robbie-GSI » 13-09-2014 21:11

Afbeelding

sylvester1
Senior member
Berichten: 1284
Lid geworden op: 30-08-2008 23:02

#17 Bericht door sylvester1 » 14-09-2014 09:19

Mooi glimmie glommie :) ziet er netjes uit.
Corsa a irmscher sprint c
Corsa a tr. Vrop vrop.

pastry
Site Admin
Berichten: 2925
Lid geworden op: 30-08-2008 08:22

#18 Bericht door pastry » 14-09-2014 10:00

die bodem ziet er top uit zeg! de rest ook trouwens!
Corsa A Michalak Spider nr 31 - 1985
Corsa A GT - 1986
Corsa A Z20LET
Corsa A GSI C20XE -210pk- 1992

Robbie-GSI
Fanatieke Poster
Berichten: 71
Lid geworden op: 03-11-2008 17:00

#19 Bericht door Robbie-GSI » 09-03-2018 01:23

2,5 jaar terug (al zo lang er niet meer mee gereden of er naar om gekeken :oops: ) heb ik de Corsa een beetje over zijn toeren gejaagd. Er zat toen ook nog eens te weinig koelvloeistof in en er kwam altijd een blauwe pluipje (wolk) uit als ik vol op het gas ging.

Hij ging toen erg stotteren draaide niet meer dan 2000Rpm en 2 straten voordat ik thuis was scheet hij er mee uit en na wat pogingen heeft hij nooit meer gelopen. Brandstof en vonk aanwezig helaas geen compressie gemeten

Ik dacht (:eek:) dat de koppakking weer doorgebrand was van de 1e naar de 2e cilinder. Dus ik heb vandaag eerst is de kop eraf gepakt.

Ik zag dat bij 3 verbrandingskamers er een scheurtje zit tussen de inlaat en de uitlaat klep zit.
Ook op de 3e cilinder zitten 2 rare plekken op de rand van de zuiger.
De zuigers hebben ook erg veel speling in de cilinder.
Het mm lampje branden ook altijd al (denk zelf van de afgedopte egr klep waar de bedrading ook van los lag)

Beunwerk noemen ze dat toch!?

Ben dus weer bij begin af (Maar wel met een fris koetswerk)

Plaats reactie

Terug naar “Corsa A2”