Zal nog wel effe de grove afmetingen noteren. Maar wat ik gedaan heb is de borg pin in de motorbok verstelbaar gemaakt op 10cm zo kan je 'm aan weerzijde gelijkmatig opkrikken zonder het frame te veel te flexen.
Kijk wel bij het aanschaffen van de motorbokken uit... Sommige staan in een lichte hoek erin... Wat je niet wil, want hij moet kaarsrecht kunnen draaien.
Die van Datona.nl zijn goed geschikt hiervoor. Maar het staal is erg licht.... Niet echt dikke kokerbalken zoals m'n oudere motorbok. Als je de beschikking hebt over goede wieltjes, paar metertjes kokerbalk, kan je uiteraard zelf ook een spit in elkaar bakken ipv. motorbokken gebruiken
Onder de TR komt uiteindelijk deze trekhaak toch... Ik ga 'm wel afneembaar maken, maar de balk gaat blijven zitten. De trekhaak die je ziet op de foto is gloednieuw en heeft nog nooit onder een auto gezeten. Voordat ik ermee de weg op ga zal ik'm dan nog effe beter coaten. Want de transportlak die erop zit is echt lachwekkend. Geen wonder dat ze altijd knetterverroest zijn.
Je zou ook een beugel kunnen vast lassen aan een oude achteras. En wat kokerbalken gebruiken als schokdemper vervanger. Heb je ook een super stevige ophanging... Of tijdelijk een paar beugels vastlassen aan de chassisbalken
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)