Heb afgelopen week de e12gv uit de rode corsa gelepeld en even netjes opgefrist, nieuwe rubberen pakkingen en keerringen, koppakking vervangen, klepjes ingeslepen en alles schoon gemaakt en gespoten.
Ook een nieuwe distributie ketting met spanner geplaatst gezien alles toch open lag.
Ook een koelwaterbuis in de cilinderkop, deze was doorgerot..
Heb nu ook een 5bak gemonteerd, een f13wr tandwielcasette in de f10 ohv bak, rijdt stuk relaxter met minder toeren. :-D
Eerst motor even goed ontvetten met dasty en de hogedruk reiniger :lol:
![Afbeelding](http://img.photobucket.com/albums/v205/sw16v/Mobile%20Uploads/20140501_144605_zpsuyuc9kly.jpg)
Dit was de koelbuis, heb een nieuwe gemaakt van koper en deze weer in de cilinderkop geperst. (rijdt nu wel met rode G12 koelvloeistof ;) )
![Afbeelding](http://img.photobucket.com/albums/v205/sw16v/Mobile%20Uploads/20140501_195740_zpsnpmvpktd.jpg)
![Afbeelding](http://img.photobucket.com/albums/v205/sw16v/Mobile%20Uploads/20140501_202508_zps50yiszug.jpg)
oude vs nieuwe kettinggeleider (was nog lang niet versleten maar toch maar preventief vervangen)
![Afbeelding](http://img.photobucket.com/albums/v205/sw16v/Mobile%20Uploads/20140502_141641_zpswu9v2nuf.jpg)
Motorblok even weer netjes in de lak gezet.
![Afbeelding](http://img.photobucket.com/albums/v205/sw16v/Mobile%20Uploads/20140508_130005_zpsl3hqqgtn.jpg)
Ook deze verlengnippel geplaatst om de oliedruk sensor kwijt te kunnen.
![Afbeelding](http://img.photobucket.com/albums/v205/sw16v/Mobile%20Uploads/20140509_134700_zpsoqjgy4j4.jpg)
Met als eindresultaat :lol: (koelslang van radiateur naar koelvaatje is inmiddels al vervangen voor een nieuw exemplaar...)
![Afbeelding](http://img.photobucket.com/albums/v205/sw16v/Mobile%20Uploads/20140509_134927_zpsw4psnblo.jpg)
Misschien ga ik hem ooit nog spuiten onder de kap maar heeft voor mij geen prioriteit gezien het nu toch een daily is voor ons.
de 1e 1000km al weer probleemloos gereden, misschien 30 mei wel met de corsa naar Bitburg toe :D :D