Otto reborn.
-
- Forum junkie
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 23-03-2012 22:14
Weer 2 kabels duidelijk !!
Zou aansluiting 4 op het gasklephuis een vacuum van de automaatbak kunnen zijn? Er ligt nog een vaccumslang los op de bak die daar precies op past. Ik kan helaas niet kijken of de slang daar vanzelf naartoe valt, omdat deze een tijdje op een andere plek op het blok gelegen heeft.
Die vacuumaansluiting voor koude lucht regeling, waar gaat die naartoe?
Groeten,
Mischa
Zou aansluiting 4 op het gasklephuis een vacuum van de automaatbak kunnen zijn? Er ligt nog een vaccumslang los op de bak die daar precies op past. Ik kan helaas niet kijken of de slang daar vanzelf naartoe valt, omdat deze een tijdje op een andere plek op het blok gelegen heeft.
Die vacuumaansluiting voor koude lucht regeling, waar gaat die naartoe?
Groeten,
Mischa
-
- Forum junkie
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 23-03-2012 22:14
Duidelijk! Ik heb niet die grote schotel er bovenop liggen, maar dat kleine bakje, maar nu zie ik dat op dat kleine bakje 1 van de 2 aansluitingen afgebroken is. De dunne aansluiting (die dus het dichtst bij de luchtslang naar het filter toe gaat) zit, is goed, de andere is afgebroken. Waar gaat deze naartoe normaal gesproken? Als ik overigens in het kapje kijk, zie ik daar niet veel regelbaars zitten waar dat vacuüm iets mee zou moeten kunnen doen.
Nou, de slangen zijn mij wel duidelijk. Aan de ufo die op dit blok lag, zitten 4 aansluitingen voor vacuüm, waaronder carterontluchting, koudeluchtregeling en nog 2 aansluitingen. Ik denk dat het wel goed gaat komen.
De laatste (onbekende) stekker zal zoals reeds vermeld de brandstofpompaansluiting zijn. Alleen nog even kijken wat waar naartoe gaat.
Groeten,
Mischa
Nou, de slangen zijn mij wel duidelijk. Aan de ufo die op dit blok lag, zitten 4 aansluitingen voor vacuüm, waaronder carterontluchting, koudeluchtregeling en nog 2 aansluitingen. Ik denk dat het wel goed gaat komen.
De laatste (onbekende) stekker zal zoals reeds vermeld de brandstofpompaansluiting zijn. Alleen nog even kijken wat waar naartoe gaat.
Groeten,
Mischa
-
- Forum junkie
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 23-03-2012 22:14
Jazeker, hij hangt in de takel
Vanmorgen moest ik nog eerst even naar de huisarts en nog wat spullen ophalen, was dus pas rond 9:30 uur thuis, even snel eten en rond 10.30 uur stond de auto binnen (moest nog even wat spullen naar buiten slepen).
Het zat een beetje tegen met het klaarmaken van de C16NZ om in de auto te hangen (automaatbak moest eraf, oliesensor omzetten, koelbuis omzetten enz).
Wilden we de koppeling in orde maken en de 5-bak monteren, had ik geen Loctite in huis voor de vliegwielbouten. Morgenvroeg even halen en om 9.00 uur gaan we verder. Ik hoop dat het morgen gaat lukken.
Groeten,
Mischa
Vanmorgen moest ik nog eerst even naar de huisarts en nog wat spullen ophalen, was dus pas rond 9:30 uur thuis, even snel eten en rond 10.30 uur stond de auto binnen (moest nog even wat spullen naar buiten slepen).
Het zat een beetje tegen met het klaarmaken van de C16NZ om in de auto te hangen (automaatbak moest eraf, oliesensor omzetten, koelbuis omzetten enz).
Wilden we de koppeling in orde maken en de 5-bak monteren, had ik geen Loctite in huis voor de vliegwielbouten. Morgenvroeg even halen en om 9.00 uur gaan we verder. Ik hoop dat het morgen gaat lukken.
Groeten,
Mischa
-
- Forum junkie
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 23-03-2012 22:14
Zeker, maar morgen gaan we er weer vol tegenaan. We hebben ook rustig aan gedaan en in de tussentijd van de gelegenheid gebruik gemaakt om het blok een beetje schoon te maken, want er zat behoorlijk wat drab op. Aan de andere kant is het blok ook nergens roestig, dus zo zie je maar weer: elk nadeel ......
Als morgen rond de middag het blok erin hangt zoals het hoort, kunnen we met het wisselen van de tank verder. Vervolgens wordt de 6mm retourleiding nog vervangen door een 8mm retour (denkend aan de toekomst) en wordt de electra aangesloten, hopend op een mooi lopend blok zo tegen een uur of 3-4.
O ja, wat we ook nog gedaan hebben is het wisselen van de draagarmen met verstevigde draagarmen met PU-bussen erin.
Groeten,
Mischa
Als morgen rond de middag het blok erin hangt zoals het hoort, kunnen we met het wisselen van de tank verder. Vervolgens wordt de 6mm retourleiding nog vervangen door een 8mm retour (denkend aan de toekomst) en wordt de electra aangesloten, hopend op een mooi lopend blok zo tegen een uur of 3-4.
O ja, wat we ook nog gedaan hebben is het wisselen van de draagarmen met verstevigde draagarmen met PU-bussen erin.
Groeten,
Mischa
-
- Forum junkie
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 23-03-2012 22:14
-
- Forum junkie
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 23-03-2012 22:14
Damn, kreng wil niet aanslaan.
Voeding staat op de cpu, maar brandstofrelais krijgt geen spanning vanuit de cpu. Wat moet de cpu nog meer hebben om het brandstofrelais te bekrachtigen?
Als ik rechtstreeks spanning op de pomp zet, draait deze wel.
Updates:
- Ik heb continuespanning op de CPU.
- De startblokkering vanuit de automaatbak is omzeild.
HELP !
Voeding staat op de cpu, maar brandstofrelais krijgt geen spanning vanuit de cpu. Wat moet de cpu nog meer hebben om het brandstofrelais te bekrachtigen?
Als ik rechtstreeks spanning op de pomp zet, draait deze wel.
Updates:
- Ik heb continuespanning op de CPU.
- De startblokkering vanuit de automaatbak is omzeild.
HELP !